شنبه تا 5 شنبه از ساعت 9 تا 17
09120149115 02188307019
02188307019
09120149115

تورهای ویژه نوروز 1403

نوروز 1403 با سیاحت ماندگار

نوروز 1403 در راه است و اگر تمایل دارید در تعطیلات نوروز 1403 به سفر بروید ، سیاحت ماندگار همراه شماست تا مقصد نوروزی مورد علاقه تان را برای سفر انتخاب کنید . در انتخاب تورهای نوروزی یکی از مهم ترین نکات ، توجه به آب و هوای مقصد مورد نظر است . علاوه بر این اگر از خدمات تور استفاده کنید وقت تان در پیدا کردن جاذبه ها و انتخاب مسیر تلف نمی شود . تیم عملیاتی سیاحت ماندگار ، برنامه سفرهای نوروز 1403 را به شکلی طراحی کرده اند تا حداکثر استفاده را از روزهای سفرتان داشته باشید .

نکات مهم در خرید تورهای ویژه نوروز 1403

  • مهم ترین نکته توجه به زمان خرید تورهاست . تورهای نوروز 1403 ، به خصوص تورهای داخلی با سرعت تکمیل می شوند . پیشنهاد می کنیم خرید این تورها را به روزهای پایانی سال موکول نکنید و زودتر اقدام به خرید کنید .
  • در سفرهای خارجی نوروزی نیز ، خرید زودهنگام بلط هواپیما تاثیر زیادی در قیمت سفر شما دارد . با نزدیک تر شدن زمان پرواز ، قیمت بلیط هواپیما افزایش پیدا می کند. شما می توانید با خرید زودهنگام تور و بلیط پرواز خود از مزایای خرید بلیط ارزان قیمت برای مقاصد خارجی در نوروز 1403 استفاده کنید .
  • در سفرهای خارجی نوروزی با توجه به طولانی بودئن پروسه اخذ ویزا برای برخی مقاصد خارجی ، لازم است تا هر چه سریع تر نسبت به ثبت نام قطعی در تور خارجی نوروز 1403 مورد نظر خود اقدام کنید .

معرفی تورهای نوروز 1403 سیاحت ماندگار

تورهای داخلی نوروز 1403 شامل : تورهای ریلی و هوایی مشهد ، تورهای ریلی و هوایی قشم ، تور کیش ، تورهای طبیعت گردی یک و چند روزه و …

تورهای خارجی نوروز 1403 شامل : تورهای زمینی و هوایی آنتالیا ، تورهای زمینی و هوایی ارمنستان ، تورهای زمینی و هوایی گرجستان ،تور زمینی وان ، تورهای زمینی و هوایی استانبول ، دبی ، مسقط ، چین و …

 

 

تور مشهد نوروز ۱۴۰۳

در تمام ایام سال شهر مشهد همیشه یکی از انتخاب های هر گردشگری برای سفرهای داخلی بشمار می رود و اهمیت تور مشهد به دلیل جاذبه زیارتی و تفریحی متنوعی که این کلان شهر در خود جای داده توانسته طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد و اینکه با فرارسیدن نوروز گردشگران تور مشهد نوروز ۱۴۰۳ را می توانند به دو صورت زمینی و هوایی تجربه کنند . اما بعضی از مسافران هم هستند که به دلیل مشغله های زیاد کاری یا با سلیقه ای که دارند ترجیح می دهند که سفرهای این ایام از سال خود را با رزرو تور مشهد آغاز کنند که مزیت این تورها این است که در زمان صرفه جویی می کنید و با خیال راحت سفری آرامش بخشی را تجربه می کنید . اما در این حین خیلی از افراد هم تورهای خارجی را برای تعطیلات نوروز انتخاب می کنند ، اما انتخاب تور نوروز مشهد هم در بین سفرهای داخلی محبوبیت ویژه ای دارد و هم این سفر جنبه زیارتی و سیاحتی نیز برای شما دارد و فرصت مناسبی برای جمع شدن تمامی افراد خانواده در این ایام در کنار هم است .

 

برای اطلاع از قیمت تور زمینی مشهد ویژه نوروز ۱۴۰۳ کلیک کنید .

برای اطلاع از قیمت تور هوایی مشهد ویژه نوروز 1403 کلیک کنید .

 

 

تور قشم نوروز ۱۴۰۳

تور قشم نوروز یکی از تورهای محبوب برای سفرهای نوروزی است.آب و هوای قشم در ایام نوروز خوب و قیمت ها نیز به نسبت تور کیش پایین است . از این رو بسیاری از مردم قشم را برای سفر در یام نوروز انتخاب می کنند.وجود جاذبه های تاریخی و طبیعی فراوان و نیز امکان سفر به این جزیره به صورت زمینی و هوایی،از جمله عوامل جذابیت تور قشم در نوروز ۱۴۰۲ است.اما قبل از رزرو تور قشم نوروز ، بهتر است به چند نکته توجه داشته باشید.

برای اطلاع از قیمت تور زمینی قشم ویژه نوروز ۱۴۰۳ کلیک کنید .

برای اطلاع از قیمت تور هوایی قشم ویژه نوروز 1403 کلیک کنید .

 

 

تور کیش نوروز ۱۴۰۳

در شروع سال جدید و آغاز فصل سفرها و تورهای داخلی علی الخصوص تور کیش ، یک سری سوالات ذهن ما را درگیر خود خواهد کرد . ما در این بخش قصد داریم به س.الاتی که اغلب مسافران از مشاورین تور کیش سیاحت ماندگار می پرسند پاسخ دهیم . پس در ادامه با ما همراه باشید تا شما هم جواب سوال خود در مورد تور کیش نوروز ۱۴۰۲ بیابید .

  • اختلاف قیمت تور کیش نوروز با تور کیش در دیگر ایام سال چقدر است؟

با توجه به اینکه در خواست تور کیش در عید نوروز افزایش زیادی دارد ، تورهای نوروزی کیش اختلاف قیمت زیادی با تورهای کیش در دیگر ایام سال دارند . در حالت عادی ، این اختلاف قیمت به ۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان نیز می رسد . دلیل اختلاف قیمت تور کیش نوروز ۱۴۰۲ افزایش قیمت بلیط رفت و برگشت هواپیما و هتل محل اقامت می باشد . البته که توجه داشته باشید این اختلاف قیمت فقط به تورها و هتل های کیش مربوط نیست و حتی خرید سوغات و خورد وخوراک نیز در عید با افزایش قیمت قابل توجهی مواجه است .

  • بهترین زمان خرید تور کیش نوروز چه زمانی است؟

بهترین زمان خرید تور نوروز کیش ، به زمان سفر شما بستگی دارد . در صورتی که تمایل داشته باشید نیمه اول تعطیلات نوروز به کیش سفر کنید ، بهتر است تور خود را از اواسط بهمن تا اواسط اسفند خریداری کنید . اما اگر قصد دارید نیمه دوم تعطیلات عید به کیش سفر کنید ، بهتر است تور کیش نوروز ۱۴۰۲ خود را در هفته اول عید نوروز خریداری کنید . چرا که به طور معمول تورهای کیش نوروزی برای هفته دوم ، در هفته اول عید کاهش قیمت قابل توجهی خواهند داشت .

 

برای اطلاع از قیمت تور کیش ویژه نوروز 1403 کلیک کنید .

 

 

نوروز ۱۴۰۳ استانبول

نوروز تنها مختص ما ایرانیان و فارسی زبان ها نیست . در کشور ترکیه نیز عید نوروز جشن گرفته می شود . نوروز در کشور ترکیه به نام های نوروز سلطانی (Nevruz) سلطان نوروز (Sultan Nevruz) سلطان نوریز (Sultan Navriz) و نهم ماه مارس شناخته شده و مردم این منطقه هر ساله فرارسیدن عید نوروز را جشن گرفته ، به دید و بازدید یکدیگر می روند و به رقص، آوازخوانی و آتش بازی می پردازند . تور استانبول نوروز 1403 فرصتی مناسب است تا علاوه بر تجربه سفر به استانبول ، با آداب و رسوم مردم ترکیه و جشن های مخصوص عید نوروز در این کشور آشنا شد .

 

برای اطلاع از قیمت تور زمینی استانبول ویژه نوروز ۱۴۰۳ کلیک کنید .

برای اطلاع از قیمت تور هوایی استانبول ویژه نوروز 1403 کلیک کنید .

 

 

جشنواره نوروزی استانبول

استانبول به عنوان پایتخت گردشگری ترکیه، همه ساله میزبان گردشگران نوروزی بسیاری از کشورمان است. به همین دلیل با آغاز فصل بهار و در ایام نوروز ، فستیوال ها و جشنواره های نوروزی بسیاری در استانبول برگزار می شود که از می توان به موارد زیر اشاره کرد :

فستیوال کتاب فروشان استانبول

فستیوال بیبلیو هر ساله در فصل بهار و در ماه مارس، ۴۰ کتاب فروش از سراسر استانبول در ایستگاه مترو حیدرپاشا دور هم جمع می شوند و در فضایی صمیمی کتاب های خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهند.

فستیوال بین المللی رقص

بعد از ایام تعطیلات و از ۲۸ مارچ تا ۲ آپریل در استانبول برگزار شده و در این جشن شرکت کنندگانی از سراسر دنیا برای یادگیری رقص به این شهر سفر خواهند کرد .

نمایشگاه بین المللی کتاب CNR

همه ساله در منطقه یشیل کوی استانبول برگزار شده و ۳۵۰ ناشر از ۲۰ کشور دنیا کتاب های خود را برای فروش به این نمایشگاه می آورند .

فستیوال گل های لاله

گل لاله برای مردم ترکیه بسیار حائز اهمیت بوده و جزئی از فرهنگ این کشور به حساب می آید . با فرا رسیدن فصل بهار ، فستیوال گل لاله در مشهورترین پارک های استانبول برگزار می شود . در فستیوال لاله های استانبول، میلیاردها گل لاله از ۱۲۰ نوع مختلف وجود داشته و بازدید ازآن رایگان می باشد. درخلال جشنواره گل های استانبول فعالیت های فرهنگ و هنری بسیاری از جمله مسابقه عکاسی از گل های لاله برگزار و به برنده های این مسابقات جایزه اهدا می شود.

خرید از استانبول در فصل بهار

سعی کنید روزهای ابندایی فروردین ماه را برای خرید از فروشگاه های استانبول انتخاب نکنید. زیرا در این زمان فروشگاه ها ، اجناس و پوشاک مناسب فصل خود را عرضه کرده و آن ها را با قیمت های بالایی به فروش می رسانند . همچنین باید در نظر بگیرید که قیمت اجناس در عید امسال نسبت به سال های گذشته افزایش چشمگیری داشته است . اما اگر خوب بگردید می توانید اجناسی با قیمت پایین پیدا کنید .

اقامت در تور استانبول نوروز ۱۴۰۳

در مورد هتل محل اقامت این نکته را در نظر داشته باشید که هرچه هتل شما به مرکز شهر نزدیک باشد، هزینه اقامت شما افزایش می یابد و هرچه شما از مرکز شهر دورتر باشد و یا حتی در حومه شهر واقع شده باشد، هزینه کمتری برای اقامت پرداخت می کنید. البته نباید غافل باشید که ممکن است هزینه جابجایی شما از هتل های اطراف شهر با هزینه اقامت در یک هتل مرکز شهر یکسان باشد ! اما خوب است بدانید که ف هتل های ۳ ستاره از نظر هزینه، هتل های ۴ ستاره از نظر هزینه و کیفیت و هتل های ۵ ستاره از نظر کیفیت برای انتخاب بهترین گزینه هستند .

معرفی هتل 4 ستاره The Central استانبول

 

هتل The Central که گارانتی سالیانه آژانس مسافرتی سیاحت ماندگار است در منطقه فاتح استانبول قرار دارد و درست در کنار ایستگاه تراموا Findikzade واقع شده است . در سراسر هتل شما می توانید از اینترنت رایگان هتل استفاده کنید . هتل از 39 اتاق تشکیل شده است که به سبک معاصر تزیین شده اند و آخرین فناوری را برای راحتی میهمانان ارائه می دهند . همه اتاق های هتل دارای تهویه مطبوع ، میزکار ، چای و قهوه رایگان ، مینی بار و حمام ویژه هستند . برخی از اتاق ها دارای قسمت نشیمن هستند. رستوران هتل هر روز صبحانه را در بوفه باز سرو می کند. و انتخاب های لذت بخشی برای نهار و شام به شما ارائه می دهد .هتل ما خدمات 24 ساعته، کرایه اتومبیل و میز تور برای برای راحتی شما ارائه می دهد . هتل تا مرکز تاریخی Penisula ، دو و نیم مایل فاصله دارد . با اقامت در این هتل، مسافر می تواند به راحتی از بازار بزرگ، موزه ایاصوفیه ،کاخ توپکاپی،آب انبار باسیلیکا،مسجدآبی،مسجدفاتح،مسجد سلیمانیه و برخی مکان های دیگر دیدن کند .هتل سنترال تا فرودگاه استانبول ۲۶ مایل و تا فرودگاه سابیحا گوکچن ۲۷ مایل فاصله دارد . این هتل را زوج های جوان بسیار دوست دارند و به آن امتیاز ۹ از ۱۰ داده اند .

 

بهترین مدت زمان اقامت در تورهای نوروزی استانبول

به صرفه ترین مدت زمان اقامت در تور نوروزی استانبول ،۴ شب می باشد . چرا که با توجه به افزایش قیمت بلیط رفت و برگشت هواپیما ، اقامت بیشتر از ۴ شب به صرفه نیست و اختلاف قیمت آن بسیار زیاد است .

به صرفه ترین محل اقامت در تورهای نوروزی استانبول

در موورد به صرفه ترین محل اقامت ، همه چیز به تعداد نفرات شما بستگی دارد . در صورتی که بیشتر از ۴ نفر هستید، به صرفه ترین محل اقامت برای شما هتل آپارتمان ها می باشد . اما اگر کمتر از این تعداد هستید،همان اقامت در هتل برای شما به صرفه خواهد بود.

تور زمینی آنتالیا ویژه نوروز ۱۴۰۳

اگر چه تور زمینی آنتالیا یکی از تورهای گروهی محبوب است اما در هر زمانی از سال موجود نبوده و محدودتر از تورهای هوایی آنتالیا برگزار می شود . اگر شما به سفرهای گروهی و زمینی علاقه مندید تور زمینی آنتالیا را به شما پیشنهاد می کنیم . البته باید قبل از هر چیزی از شرایط برگزاری این تور مطلع شوید .تور زمینی آنتالیا ویژه نوروز ۱۴۰۲

تور آنتالیا زمینی،سفری طولانی تر اما پر از هیجان و صد البته ارزانتر!

همانطور که گفته شد تور زمینی آنتالیا از محبوبیت زیادی برخوردار است ، اما دلایل آن چیست ؟

  • . دلیل اول گروهی سفر کردن می باشد که برای بسیاری از گردشگران لذت بخش است .
  • .  دلیل دیگر قیمت مناسب تر آن نسبت به تور هوایی آنتالیا می باشد . زیرا قیمت های نجومی بلیط هواپیما از آن کسر می شود . البته این نکته هم مد نظر داشته    باشید که تور آنتالیا زمینی همیشه در دسترس نیست و تنها برخی آژانسهای مسافرتی مجری برگزاری آن ها هستند .
  • . دلیل دیگر محبوبیت هم لذت بردن از مناظر طبیعی بین راه است . که مطمئنا با هواپیما هیچگاه چنین منظره هایی را نخواهید دید .

 

برای اطلاع از قیمت تور زمینی آنتالیا ویژه نوروز ۱۴۰۳ کلیک کنید .

برای اطلاع از قیمت تور هوایی آنتالیا ویژه نوروز 1403 کلیک کنید .

 

 

تور ترابزون نوروز 1403

این روزها بیشتر مسافران حرف از شهرهای توریستی ترکیه مثل استانبول ، آنتالیا و ازمیر می زنند ، اما واقعیت این است که ترابزون شهر تازه شناخته و مطرح این کشور تونسته در میان مسافران سر و صدا به پا کند و ارزش سفر کردن را دارد . جایی که استراحتگاه ها ، جاذبه های تاریخی و صدها هکتار مناظر خیره کننده و طبیعی شما را شیفته می کند و ممکن است این سوال را از خودتان بپرسید که آیا در یک استراحتگاه آلپ سوئیس هستید یا خیر ! با توجه به نزدیک شدن به ایام عید نوروز بهترین فرصت است که جهت رزرو تور ترابزون نوروز 1403 اقدام کنید و کلی خاطرات جذاب به خودتان هدیه کنید .

برای اطلاع از قیمت تور زمینی ترابزون – باتومی ویژه نوروز ۱۴۰۳ کلیک کنید .

 

کلمات جستجو شده :

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است

    تلفن تماس : 09120149115