شنبه تا 5 شنبه از ساعت 9 تا 17
09120149115 02188307019
02188307019
09120149115

تحصیل در اوکراین

ویزا دانشجویی ، ویزادانشجویی ، اقامت اوکراین ، اقامت اکراین

آژانس سیاحت ماندگار مجری مستقیم تورهای اوکراین -ویزای دانشجویی جهت تحصیل در اوکراین و تحصیلی همچنین اقامت دائم اوکراین با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت آماده ی ارائه خدمات درخواستی شما عزیزان و هم میهنان گرامی می باشد.

 

تحصیل در اوکراین

این مقاله اطلاعات مفیدی در رابطه  با تحصیل در اوکراین ، دانشگاه های اوکراین و آموزش و پرورش در اختیار خواننده قرار می دهد.

دانشجویان آینده نگر از سراسر جهان به منظور تصمیم گیری آگاهانه در مورد تحصیل در خارج از کشور تمام اطلاعات لازم در رابطه با کشور مورد نظر خود را قبل از اقدام کسب می کنند.

این مقاله اطلاعات مفیدی راجع به اعزام دانشجو و تحصیل در اکراین در اختیار شما قرار می دهد.

آب و هوای کشور اوکراین عمدتا قاره ای است.در ماه های نوامبر 10 c+ ،در ماه جولای 35-30 c+ و متوسط دما در ژانویه 5 – درجه است.

راه های متعددی جهت مهاجرت به اوکراین وجود دارد. مهاجرت تحصیلی به اوکراین و اخذ اقامت از طریق تحصیل می باشد.

در تمام روش ها پس از اینکه شخص چندین سال در کشور مورد نظر اقامت داشت می تواند برای تابعیت آن کشور اقدام کند.

اعزام دانشجو و تحصیل در اکراین رشته پزشکی و دندانپزشکی

شما می توانید برای کسب مشاوره رایگان تلفنی در زمینه شرایط اعزام دانشجو به اوکراین به صورت تضمینی با مشاورین ما در تهران به شماره تماس 02188307019 و09120149115 تماس حاصل فرمایید.

شرکت هواپیمایی سیاحت ماندگار در تمامی مسیر مهاجرت شما می تواند در اخذ پذیرش از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم ایران و وزارت بهداشت به متقاضیان کمک کند.

رشته پزشکی عمومی (MBBS) رشته های تحصیلی و متقاضیان بین المللی در اوکراین بسیار محبوب است و با توجه به گزارش وزارت آموزش و پرورش اوکراین توسط 31 درصد از جوانان خارجی برای تحصیل انتخاب شده است.

سطح کیفیت بالا اما مقرون به صرفه ،این کشور را تبدیل به مقصد مورد علاقه برای دریافت مدرک در حوزه پزشکی در اروپا برای افراد جوان تبدیل کرده است.

همانطور که گفته شد روش های زیدی برای مهاجرت به اوکراین وجود دارد.

اما بسیاری افراد جهت مهاجرت به اوکراین معمولا از طریق تحصیل اقدام می کنند،که پس از اخذ پذیرش تحصیلی نسبت به اخذ تابعیت یا شهروندی می توانند اقدام کنند.

 

تحصیل در اکراین موسسه پلی تکنیک کیف(kyiv)

یکی از بهترین دانشگاه فنی در اروپا در اوکراین قرار دارد و نام آن kyiv می باشد.

این دانشگاه دارای امتیاز بالا در UA می باشد.موسسه kyiv در سال،1898 تاسیس شد. دانش آموزان این دانشگاه در بهترین شرکت ها در سراسر جهان مانند گوگل،فیس بوک، ماکروسافت و غیره کار می کنند.

تحصیل در اوکراین دانشگاه کسب و کار و قانون (lviv (lubl

این دانشگاه در سال 2003 ایجاد شد.در حال حاضر یکی از بهترین دانشگاه های اقتصاد و کسب و کار در اوکراین برای مطالعه دانش آموزان بین الملل است.

 

تحصیل در اوکراین دانشگاه ملی “Lviv پلی تکنیک”(NULP)

این دانشگاه به عنوان بهترین دانشگاه فنی در اوکراین در سال 2015 شناخته شد.

این دانشگاه در سال 1844 افتتاح شد. از سال 1991 بخش مقدماتی خدمات آموزشی برای دانشجویان بین المللی که در آرزوی تحصیل در موسسات آموزش عالی از اوکراین هستند را ارائه می دهد.

 

دانشگاه ملی دامپزشکی و بیوتکنولوژی لویو

دانشگاه ملی دامپزشکی و بیوتکنولوژی لویو استپان یک مرکز قدرتمند آموزشی و علمی، شناخته شده برای تحصیل در اوکراین است.

این دانشگاه همکاری تنگاتنگی با تولید محصولات کشاورزی و آموزش متخصصان مجرب در این زمینه را دارا است.

 

موسسه کسب و کار و فناوری کیف(kyiv)

موسسه کسب و کار و فناوری کیف از نوآوری آموزش و پرورش و آموزش بسیار حرفه ای برخوردار است.KIBiT جزو 10 دانشگاه خصوصی برتر در اوکراین است.

مدرسه کسب و کار این دانشگاه یکی از مدارس کسب و کار برتر جهان شناخته شده است.شهروندان خارجی برای پذیرش در این دانشگاه بایستی در یک مصاحبه شرکت کنند.

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه های اوکراین معمولا وابسته به دانشگاه و زبان انتخابی شما دارد.

اخذ پذیرش در دانشگاه های دولتی سخت تر از اخذ پذیرش در دانشگاه های خصوصی است. زیرا شهریه دانشگاه های خصوصی اوکراین بسیار بالاتر است.

 

هزینه های زندگی در اکراین

هزینه زندگی برای دانشجویان در اوکراین پایین و مقرون به صرفه است. پوشش هزینه محل اقامت،غذا،کتاب و غیره در حدود قیمت 250 $ به 400 $ در ماه تخمین زده شده است.

 

هزینه های اعزام دانشجو و تحصیل در اکراین

شهریه دانشگاه های اوکراین پایین و مقرون به صرفه می باشد. معمولا از 1500 دلار تا 3500دلار در هر سال برای رشته های مهندسی ،علوم پایه و مدیریت و 3500 دلار تا 4000دلار برای رشته های مرتبط با پزشکی و دندانپزشکی اوکراین متغیر است.

منظور از هزینه اعزام دانشجو به اوکراین ،هزینه های تحصیل می باشد.

به کمک اخذ بورسیه شهریه شما کاهش خواهد یافت یا به طور کامل حذف خواهد شد.بورسیه تحصیلی در دانشگاه های اوکراین معمولا به افرادی با رزومه های بالا تعلق میگیرد.

در صورت پذیرش از دانشگاه های اوکراین با بورسیه در هر دانشگاهی شرایط تحصیل رایگان در اوکراین برای شما امکان پذیر می گردد.

درحالی که برای تحصیل در دانشگاه های اوکراین دانشجویان می توانند توسط برنامه تبادل دو طرفه دانشجو با دانشگاه های خارجی مختلف در حالی که برای تحصیل در دانشگاه های اوکراین دانشجویان می توانند توسط برنامه تبادل دو طرفه دانشجو با دانشگاه های خارجی مختلف در آلمان،سوئد،فنلاند را بررسی جمهوری ،لهستان،بلغارستان،رومانی،فنلاند و غیره وارد این دانشگاه ها گردند.

معمولا بورسیه برای تحصیل در مقاطع بالاتر مانند دکتری PHD و کارشناس ارشد تعلق می گیرد .

شرایط تحصیل در اوکراین در مقطع دکترا یا PHD و شرایط تحصیل در اوکراین در مقطع کارشناسی ارشد یا فوق لیسانس را آسانتر می کند.

سطح علمی دانشگاه های اوکراین با یکدیگر متفاوت می باشد حتما قبل از انتخاب دانشگاه مورد نظر خود رتبه این دانشگاه در سال جاری را بیابید.

دانشجویان بین المللی می توانند همزمان با تحصیل یک شغل پاره وقت داشته باشند و از زندگی و تحصیل در دانشگاه اوکراین لذت کامل ببرید و در سه ماه تابستان در طول تعطیلات در کشورهای مانند ایالات متحده،انگلستان، سوئد،فنلاند و دیگراتحادیه اروپا کشورها به کار بپردازند.

 

 

 

 

 

 

 

تلفن تماس : 09120149115