شنبه تا 5 شنبه از ساعت 9 تا 17
09120149115 02188307019
02188307019
09120149115

تور زمینی باتومی

جهت اطلاع از لیست قیمت های جدید کلیک کنید !

 

طی سالهای اخیر ایرانی ها اشتیاق مضاعفی را برای سفر خارج از کشور با هدف گردشگری ازخود نشان داده اند و هنگام انتخاب مقصد معمولا سعی دارند با توجه به آب و هوا و فصل سفر یکی از کشورهای همسایه ی ایران را به عنوان مقصد خود انتخاب کنند.یکی از مقاصدی که بسیار مورد توجه قرار گرفته است کشور گرجستان و بخصوص شهر ساحلی باتونی در این کشور است.جالب است بدانید ایرانیان برای اقامت توریستی در گرجستان نیاز به اخذ ویزا ندارند و می توانند بدون ویزا اقامتی 45 روزه در این کشور زیبا داشته باشند. در این مطلب قصد داریم معرفی کوتاهی از شهر ساحلی باتونی و جاذبه های گردشگری آن داشته باشیم،پس با ما در سیاحت ماندگار همراه باشید.

معرفی گرجستان

گرجستان یکی از کشورهایی است که در منطقه ای اوراسیایی قرار دارد.گرجستان از شرق و جنوب شرق با آذربایجان،از جنوب با ارمنستان،از جنوب غرب با ترکیه،از غرب با دریای سیاه و از شمال با روسیه همسایه است.مردم بومی گرجستان مسیحی ارتدکس و پیرو کلیسای ارتدکس گرجی هستند.گرجی ها به زبان گرجی سخن می گویندکه زبان رسمی کشور گرجستان نیز هست.

 

 

مساحت گرجستان 69,700 کیلومترمربع و جمعیت آن 3.72میلیون نفر است.تفلیس پایتخت و بزرگترین شهر گرجستان است.این کشور از8 استان،یک منطقه خودمختار (اوستیای جنوبی) و 2جمهوری خودمختار تشکیل شده است.باتونی مرکز یکی از این جمهوری های خودمختار به نام آجاریا است.

معرفی باتومی

 

باتومی دومین شهر بزرگ گرجستان و شهری بندری بر کرانه دریای سیاه است.باتومی بیشترین شهرت خود را مدیون جاذبه های گردشگری اش است و به عنوان پایتخت گردشگری گرجستان و مروارید دریای سیاه شناخته می شود.ساختار شهری باتومی ترکیبی از معمارهای جذاب کلاسیک و آسمان خراش های فوق مدرن را به همراه هتل های بسیار لوکس شامل می شو

 

آب و هوای باتومی

 

آب و هوای باتومی گرم و مرطوب است و زمستان هایی بدون برف و تابستان هایی تقریبا گرم دارد. میانگین دمای سالانه این شهر 15 درجهسانتی گراد است. دمای این شهر د رگرم ترین زمان خود در ماه اوت(مرداد و شهریور )به حدود 30درجه سانتی گراد نیز می رسدو کمترین دمای آن نیز در ژانویه (دی و بهمن)حدود 5تا 7 درجه سانتی گراد است

 کشوری ارزان

 

برای سفر به باتومی لازم نیست حساب بانکی شما پر از پول باشد.گرجستان برای سفر کشوری ارزان به حساب می آید.برای اطلاع از قیمت هتل ها و رزرو با ما در تماس باشید.

قیمت ها در باتومی

 

 

برای خوردن یک وعده کامل نهار همراه با دسر در باتومی پرداخت 10تا 12 لاری کافی است.تاکسی نیز در این شهر ارزان است.برای یک مسافت 10دقیقه ای تنها 5لاری پرداخت خواهید کرد. می توانید یک ماشین همراه با راننده را برای یک روز کامل با قیمت 25دلار کرایه کنید.می توانید دو برابر پرداخت کنیدو اوراهنمای گردش شهری شما خواهد شدو دیدنی ترین مکان ها باتومی را به شما معرفی خواهد کرد.

 

مدارک لازم برای ورود به کشور گرجستان

1- گذرنامه :

گذرنامه مسافر حداقل 6 ماه باید اعتبار داشته باشد

*برای ورود به کشور گرجستان نیازی به ویزا نیست

2- بیمه مسافرتی :

بیمه مسافرتی را می توانید از وب سایت های فروش بیمه به صورت غیر حضوری و یا با مراجعه به بانک به صورت حضوری تهیه فرمایید.

3- شرایط مالی :

همراه داشتن 100 دلار پول برای هر روز اقامت در گرجستان الزامی است

4- واچر هتل :

واچر یا وچر هتل در واقع تاییدیه و رسید رزو هتل شما در مقصد تان که یکی از شهرهای کشور گرجستان میباشد که بعد از رزو هتل دلخواه در کشور گرجستان توسط هتل به شما ارائه می گردد.

5- تست کرونا (PCR) و کارت واکسن :

همراه داشتن تست منفی کرونا که حداکثر 72 ساعت قبل از سفر انجام شده است و همچنین کارت واکسن که نشان دهنده انجام دو دوز واکسن توسط مسافر می باشد .

* مسافران عزیز توجه داشته باشند مدارک ارائه شده حتما باید به زبان انگلیسی باشند.

6- بلیط رفت و برگشت اتوبوس:

بلیط اتوبوس رفت و برگشت اتوبوس شهری که در کشور گرجستان عازم سفر هستید .

 

مرداد 1401

مرداد 1401

 

مرداد 1401

مرداد 1401

 

تور زمینی  باتومی ویژه تابستان1402

تاریخ حرکت : یکشنبه ها و چهار شنبه ها حرکت

حرکت از تهران ، کرج ، قزوین ، زنجان ، تبریز

خدمات تور :

اتوبوس 25 نفره VIP

4 شب اقامت در هتل  همراه با صبحانه

بیمه مسافرتی

 

 

تلفن تماس : 09120149115