شنبه تا 5 شنبه از ساعت 9 تا 17
09120149115 02188307019
02188307019
09120149115

تور هوایی تفلیس

تور تفلیس

تور هوایی گرجستان

سیاحت ماندگار برگزار می کند.

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید  https://chat.whatsapp.com/D4oI0Uvr8vA7xIW7kxFPTg

– تور هوایی گرجستان

– هتل  در تفلیس

– پرواز رفت و برگشت

– استقبال فرودگاهی

 

– خدمات تور هوایی گرجستان :

بلیط رفت و برگشت

بیمه مسافرتی

ترانسفر

هتل (Green Queen Boutique Hotel) به همراه صبحانه

می توانید تور خود رو به صورت نقد و هم اقساط از ما  خرید نمایید.

با ما سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

 

 

تور هوایی تفلیس

حرکت همه روزه

خدمات تور :

  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • اقامت در هتل گرین کویین
  • صبحانه
  • بیمه مسافرتی سامان
  • لیدر محلی فارسی زبان
  • ترانسفر فرودگاهی

شروع قیمت از 11/300/000 تومان

 

 

 

اطلاعات لازم درباره هتل تبیلیسی سنترال:

موقعیت این هتل طوری است که دسترسی به اماکن توریستی را حتی با وسایل نقلیه عمومی آسان ساخته است و مسافران می توانند با ۵ دقیقه پیاده روی به کافه ها و رستوران ها برسند.

فاصله هتل سنترال تفلیس گرجستان تا اماکن مهم گردشگری از جمله فرودگاه تفلیس۱۹ کیلومتر ،تئاتر اپرا تفلیس۴۵۰ متر، تا رودخانه کورا و کلیسای جامع ۱۰ دقیقه با تاکسی و تا ایستگاه مترو روستاولی۲ دقیقه پیاده روید می باشد. هتل ۳ ستاره سنترال با خدمات متناسب وبا فضایی که بیشتر شبیه مهمانسراست در مرکز شهر تفلیس و واقع در خیابان روستاولی مرکز هنر شهر تفلیس واقع است

اتاق ها:

دارای ۱۶ اتاق با فضای کلاسیک پذیرای گردشگران می باشد. کلیه اتاق های هتل سنترال با دکوراسیون چوبی، سیستم تهویه مطبوع و یک تلویزیون صفحه تخت می باشند که برخی از اتاق ها دارای شومینه نیز هستند.

خدمات خوب و برخورد گرم و دوستانه کارکنان هتل سنترال موجب شده تا این هتل گزینه ایده آل مسافران تور گرجستان باشد.

میهمانان می توانند از خدمات آرامش بخش ماساژ درمانی هتل بهره مند شوند. کارکنان پذیرش هتل سنترال، شبانه روز پاسخگوی مسافرین می باشند و در صورت درخواست مسافرین برنامه گردش هم در اختیارشان قرار می گیرد.

صبحانه  هتل در سالن ناهار خوری ارائه شده و امکان درخواست صبحانه به اتاق نیز وجود دارد.

اطلاعات لازم درباره هتل گرین – کویین :

هتل گرین کویین تفلیس گرجستان هتل در منطقه Saburtalo در شهر تفلیس قرار دارد و تقریبا 2 کیلومتراز ایستگاه مترو دانشگاه پزشکی فاصله دارد. اتاق های هتل دارای تهویه مطبوع و وای فای رایگان میباشد.کلیه اتاقها دارای یک تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای و مینی بار است.

هر اتاق دارای یک حمام خصوصی با سشوار و دمپایی می باشد.یک میز اداری ۲۴ ساعته در این هتل برای پذیرش مسافران وجود دارد.

اتوبوس فرودگاه بر اساس درخواست با هزینه اضافی ارائه می شود. مکانهای نزدیک هتل شامل تئاتر روستاولی ۲.۴ کیلومتری ، میدان آزادی ۳.۱ کیلومتری،تئاتر اپرا و باله تلیلی ۲.۵ کیلومتری هتل است. فرودگاه بین المللی تفلیس ۲۰ کیلومتری هتل است.شما عزیزان برای تور گرجستان و تور تفلیس با آژانس سیاحت ماندگار در ارتباط باشید.

آپدیت امکانات هتل در سال ۲۰۲۰(هتل پیشنهادی) 

هتل چهار ستاره تاپ گرین کویین با دارا بودن معماری خاص همراه با گنبدی مسی و ستون های فلزی که نشات گرفته از تاریخ باستان تزاری و تلفیق ان با مدرنیته است را میتوان بی تردید به عنوان یکی از نمادهای شهر تفلیس برشمرد.
این هتل زیبا در قلب تجاری شهر در خیابان زیبا و سر زنده پکینی جاییکه توسط انواعی از برندها ، رستورانها و سوپر مارکت ها احاطه شده ، قرار گرفته است
موقعیت عالی این هتل در دسترسی اسان به تمام نقاط شهر از جمله مکان های باستانی ان را به عنوان یکی از اصلی ترین گزینه های انتخابی برای اقامت گردشگران تبدیل کرده است .
این هتل دارای اتاق هایی بسیار خوش ویو و بزرگ با مساحتی حدود ۳۰ متر مربع همراه با دکوراسیونی گرم با رنگ های ملایم و فضایی دلنشین همچون خانه است .
همچنین این هتل دارای انواعی از سویت های مختلف است . سویت های تک خواب و سویت های دو خواب با فضایی معادل ۵۰ متر مربع و امکاناتی لوکس همراه با ۴ تخت ثابت ، بسیار مناسب برای یک سفر بیاد ماندنی خانوادگی است .
همچنین سویت های بیزینس با دارا بودن مساحتی قریب به ۶۰ متر مربع و دارا بودن اتاق خواب و اتاق کار مجزا همراه با تجهیزاتی مثل میز و صندلی مدیریتی ، پرینتر ، چراغ مطالعه … و ارایه سرویس های روزانه رایگان همچون اتوشویی – سرو چای ، قهوه ، میوه به عنوان عصرانه ، اقامتی بی نظیر را برای بازرگانان و تجار و… تضمین کرده است.

در طبقه ۹ هتل ، رستوران زیبای دایرهای شکل کویین با سرو انواع غذا های گرجی ، ایرانی ، ایتالیایی با مفهوم حلال قرار دارد.
دکوراسیون زیبا ، ویوی ۱۸۰ درجه ایی از مناظر
شهر با صدای دلنواز و روح بخش موسیقی ، فضایی خاص و رومانتیک را بوجود اورده به نحوییکه طعم خوش غذاهای سر اشپز ما یاداور خاطرات خوش سفر شما خواهد بود .

فاصله هتل گرین کویین تفلیس گرجستان از : ایستگاه مترو ۴۰۰ متر
ایستگاه تاکسی و اتوبوس ۱۰ متر
مرکز خرید ۱۰۰ متر
خیابان روستاولی ۳کیلومتر
میدان ازادی ۴ کیلومتر

 

 

تلفن تماس : 09120149115