شنبه تا 5 شنبه از ساعت 9 تا 17
09120149115 02188307019
02188307019
09120149115

ویزای دبی1

ویزای دبی

قیمت ویزای دبی

قیمت ویزای دبی با توجه به نوع ویزا و مدت زمان اعتبار ویزا متفاوت است. پس اول باید ببینید که به کدام نوع ویزای دبی نیاز دارید؛ سپس به محاسبه قیمت بپردازید. برای استعلام هزینه اخذ ویزا بهتر است همین الان تلفن خود را بردارید و با کارشناسان ما تماس بگیرید تا کمتر از یک روز ارزانترین ویزای دبی در ایران را تجربه کنید

30 روزه یکبار ورود + بیمه : 305 درهم

30 روزه چندبار ورود + بیمه : 760 درهم

90 روزه یکبار ورود + بیمه : 750 درهم

90 روزه چندبار ورود + بیمه : 1900 درهم

تمدید ویزای 90 روزه : 2080 درهم

اخذ ویزای دبی به علت پیشرفت های چشمگیر دبی، این شهر را به یکی از قطب های گردشگری تبدیل کرده است.

اما شرط ورود ایرانی ها به دبی اخذ روادید دبی است. هرساله افراد نسبتا زیادی از کشور ما نیز به قصد تجارت، تفریح و یا حتی ادامه تحصیل به دبی سفر می کنند. ما به شما در این راه کمک می کنیم پس با ما همراه باشید.

 

اخذ ویزای دبی در کوتاهترین زمان

 

اخذ ویزای دبی

برای اخذ ویزا باید از طریق آژانس های مسافرتی گردشگری اقدام کنید.

سفارت امارات برای متقاضیان سفر به این کشور، ویزاهایی با کاربری های متفاوت صادر می کند. بنابراین مانند ویزای سایر نقاط دنیا ابتدا باید دید که به چه نوع ویزایی نیاز داریم.

به عنوان مثال اگر برای تفریح به دبی سفر می کنید باید ویزای توریستی را دریافت نمایید؛ اگر سفری کاری پیش رو دارید، تجاری اخذ کنید و اگر دبی را برای ادامه تحصیل انتخاب کرده اید باید ویزای تحصیلی را دریافت کنید.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد انواع ویزا کسب کنید؛ با ما همراه شوید. در ادامه سه نوع تحصیلی، تجاری و توریستی  را معرفی می کنیم.

 

ویزای تحصیلی دبی

شرط دریافت تحصیلی ، گرفتن پذیرش تحصیلی از دانشگاه مدنظر است. برای اخذ پذیرش تحصیلی باید مدارک تحصیلی، ریز نمرات و نمره زبان آیلتس بالاتر از ۶ یا تافل بالاتر از ۹۰ را به دانشگاه موردنظر ارائه داد و بعد از گرفتن پذیرش تحصیلی برای اخذ ویزا اقدام کرد.

برای دریافت ویزای تحصیلی دبی، علاوه بر نامه پذیرش تحصیلی می بایست مدارک شناسایی، عکس پرسنلی، مدارک تحصیلی، گواهی سلامت پزشکی، فیش پرداخت هزینه صدور ویزا، پرینت گردش حساب بانکی و… را نیز به سفارت امارات تحویل داد.

خوشبختانه اخذ ویزای دانشجویی دبی دارای محدودیت سنی نیست و هر شخصی با هر سنی می تواند اقدام کند. لازم به ذکر است که مدت اعتبار آن یک سال است و پس از اتمام اعتبار ویزا می توان برای تمدید آن اقدام کرد.

ضمنا دارندگاناین نوع روادید، حق کار کردن در دبی را دارند و پس از فارغ التحصیلی می توانند به یکی از کشورهای آمریکا، کانادا یا انگلیس انتقالی بگیرند و برای گرفتن اقامت این کشورها درخواست دهند.

 

ویزای دبی

 

ویزای کاری 

با توجه به پیشرفت های اقتصادی دبی در چند دهه گذشته، افراد نسبتا زیادی تمایل به اخذ ویزای کاری دارند. اما ابتدا باید رزومه خود را برای شرکت های واقع در دبی ارسال کرد. اگر یکی از شرکت های موردنظر با جذب فرد شما موافقت کند؛ سپس باید رضایت اداره کار دبی را جلب کرد.

اداره کار دبی ابتدا بررسی می کند که آیا شخص بیکاری در دبی وجود دارد که شرایط لازم برای انجام کار موردنظر را داشته باشد یا خیر، در صورت وجود چنین شخصی، اداره کار با درخواست شما موافقت نخواهد کرد؛ در غیر این صورت برای شما یک موافقت نامه ارسال می کند.

در این شرایط می بایست به سفارت امارات مراجعه کنید و برای اخذ ویزا کاری تقاضا دهید. سفارت ابتدا برای شما یک ویزا دو ماهه صادر می کند که بتوانید وارد دبی شوید.

بعد از ورود به دبی باید کارت کار و مدارک لازم را به شرکت مورد نظر تحویل دهید و برای انجام تست های پزشکی اقدام کنید. در صورتی که مشکلی رخ ندهد می توانید به اداره امور مهاجرین  مراجعه کنید.

 

ویزای دبی

 

 

ویزای توریستی 

ویزای توریستی دبی به عنوان پرطرفدارترین نوع ویزا شناخته می شود. برای اخذ این نوع از ویزا به غیر از مدارک متداول جهت اخذ ویزا به مدرک بخصوصی نیاز نیست. خوشبختانه برای دریافت ویزای توریستی دبی، حضور فرد متقاضی نیز ضروری نیست.

بلکه پروسه دریافت ویزای توریستی را می توان به وکلا یا متخصصین خبره این حوزه سپرد. شایان ذکر است که ویزای توریستی دبی به صورت عادی، عادی یک ماهه، عادی سه ماهه و نیمه فوری صادر می شود. طول پروسه دریافت هریک از انواع ویزای توریستی دبی متفاوت است.

به عنوان مثال اخذ ویزای عادی حدود ۱۰ روز و دریافت ویزای فوری حدود ۲ روز زمان می برد. در هر حال بعد از اخذ ویزای توریستی می توانید به دبی سفر کنید و از جاذبه های گردشگری متعدد دبی دیدن نمایید یا از تفریحات رایج در این شهر لذت ببرید.

حالا که صحبت از جاذبه های گردشگری دبی و تفریحات متداول در این شد؛ پیشنهاد می کنیم به بخش تورهای آژانس سیاحت ماندگار سری بزنید.

ویزادبی

قیمت ویزای دبی

قیمت ویزای دبی با توجه به نوع ویزا و مدت زمان اعتبار ویزا متفاوت است. پس اول باید ببینید که به کدام نوع ویزای دبی نیاز دارید؛ سپس به محاسبه قیمت بپردازید. برای استعلام هزینه اخذ ویزا بهتر است همین الان تلفن خود را بردارید و با کارشناسان ما تماس بگیرید تا کمتر از یک روز ارزانترین ویزای دبی در ایران را تجربه کنید

نوع ویزامدت اعتبار ویزا (روز)مدت اقامت (روز)قیمت
توریستی 14 روزه  عادی + بیمه معتبر6014305 درهم
توریستی 14 روزه فوری + بیمه معتبر6014تماس بگیرید
توریستی 30 روزه سینگل + بیمه معتبر6030305 درهم
توریستی 30 روزه مولتی + بیمه معتبر6030760 درهم
توریستی 90 روزه سینگل + بیمه معتبر6090750 درهم
توریستی 90 روزه مولتی + بیمه معتبر60901900 درهم

ویزای فوری 

در مورد ویزای فوری و ارزان دبی باید بگوییم که اگر به دنبال ویزای فوری و ارزان هستید اما تجربه چندانی در زمینه اخذ ویزا ندارید؛ بهتر است از مشاورین و متخصصین کاربلد این حوزه کمک بگیرید. تا با صرف کمترین هزینه و وقت ممکن، شما را در امر اخذ ویزای فوری و ارزان همراهی کنند و واقعا چه چیزی بهتر از تجربه سفری رویایی با صرف حداقل هزینه؟

اما پس از دریافت ویزای دبی و سفر به این شهر عرب نشین ممکن هست که بخواهید بیش از مدت اعتبار ویزا در این شهر بمانید که تحت این شرایط باید برای تمدید ویزا اقدام کنید. در بخش پایانی مقاله در مورد تمدید ویزا صحبت خواهیم کرد.

ویزای دبی برای انگشت نگاری سفارت کانادا

اگر تصمیم دارید برای انگشت نگاری سفارت کانادا از طریق شهر دبی اقدام کنید باید ویزای امارات را اخذ کنید. چون مهلت انگشتنگاری یک ماه می باشد بهتر است همزمان با درخواست ویزای کانادا برای ویزای دبی نیز اقدام کنید. حتما قبل از اینکه وقت خود را رزرو کنید برای استعلام شرایط جدید سفر به دبی با ما تماس بگیرید. در برخی موارد ممکن است شما وقت خود را بگیرید ولی شرایط اخذ ویزا در تاریخ مورد نظر شما فراهم نباشد.

تمدید ویزای دبی

مهمترین نکته ای که در مورد تمدید ویزای دبی وجود دارد این است که اگر از طریق این شهر وارد کشور اماران شده اید می توانید برای تمدید ویزا اقدام کنید؛ در غیر این صورت تمدید ویزا ممکن نیست.

به عنوان مثال اگر از طریق شهر ابوظبی وارد امارات شده اید؛ نمی توانید ویزا را تمدید کنید. همچنین برای تمدید ویزا باید پاسپورت شما حداقل هفت ماه اعتبار داشته باشد.

شرایط جدید ویزای دبی 2021

شرایط جدید ویزای دبی در سال 2021 برای ایرانیان فراز و فرود زیادی داشت. اما خوشبخاتانه در حال حاضر شرایط برای سفر به دبی فراهم شده است. تا چند ماه پیش شرایط برای آقایان زیر 50 سال مجرد متاسفانه فراهم نبود اما این مشکل نیز رفع شد.

پس در حال حاضر هیچگونه محدودیتی وجود نداشته و طبق شرایط جدید بدون هیچ مشکلی میتوانید به دبی سفر کنید.

 

 

سوالات متداول

آیا ویزای توریستی دبی باز شده است؟

ویزای توریستی دبی در سال 2020 چند بار باز شد اما هر بار به دلیل بیماری فعلی مجدد بسته شد. اما در حال حاضر ویزای توریستی دبی در سال 2021 باز شده و مشکلی برای سفر به امارات وجود ندارد.

آیا اجازه سفر به دبی برای مردان مجرد زیر 50 سال وجود دارد؟

در حال حاضر در اپریل 2021 این امکان وجود دارد. پس از مدتها با بهتر شدن شرایط شهر دبی امکان صدور ویزا برای مردان زیر 50 سال مجرد ایرانی فراهم شد.

چگونه از ریجت شدن ویزای دبی جلوگیری کنیم؟

برای اینکه از ریجکت شدن ویزا دبی بتوانید جلوگیری کنید بهتر است قبل از اقدام شرایط روز ویزادهی دبی را مطلع شوید که وقت و هزینه شما سوخت نشود. پس به دلیل تغییرات شرایط سفارت ها بهتر است حتما قبل از اقدام به خوبی تحقیق کنید.

اخذ ویزای دبی آنلاین است یا حضوری؟

برای اخذ ویزا  به صورت آنلاین باید اقدام کنید که البته این کار برای همه امکان پذیر نیست و بهتر است این کار را به کارگزاری های مطمئن بسپارید.

آیا اخذ ویزا دبی نیاز به انگشت نگاری دارد؟

خیر شما برای درخواست ویزا نیاز به انگشت نگاری ندارید و در زمان کمتر و راحت تری نسبت به دیگر کشورها ویزای شما صادر می شود.

مدارک لازم برای درخواست ویزای دبی چیست؟

تصویر صفحه اول شناسنامه، تصویر کارت ملی، تصویر صفحه اول پاسپورت، عکس پرسنلی .

مدت زمان صدور ویزای دبی چند روزه است؟

صدور ویزا  ممکن است دو ساعته و یا تا 48 ساعت کاری زمان نیاز داشته باشد.

ویزادبی

تلفن تماس : 09120149115