شنبه تا 5 شنبه از ساعت 9 تا 17
09120149115 02188307019
02188307019
09120149115

هتل دیمت پارک

معرفی هتل سه ستاره دیمت پارک وان

هتل دیمت پارک وان ( Dimet Park Hotel ) یک هتل سه ستاره در وان در کشور ترکیه است که از استخر و پارک آبی کاگداس آکوا 1.4 و از مسجد یولو کامی وان 2.9 کیلومتر فاصله دارد.

هتل دیمت پارک وان اقامتی به یادماندنی برایتان رقم خواهد زد. این هتل امکاناتی بیشتر از حد انتظار داشته و انتظارات ما از سه ستاره ها را به شدت بالا برده است. به عنوان نمونه باید به رستوران سلف سرویس، بار و مرکز اسپا اشاره کرد! هتل دیمت پارک وان دارای یک لژ اشتراکی مجهز به تلویزیون بوده و از تراس آن دیدی خاص به شهر خواهید داشت .

هر اتاق دارای یک کمد بزرگ است تا بتوانید همه وسایلتان را در قسمتی مشخص،شیک و مرتب، قرار بدهید.داخل هر اتاق تلویزیونی مسطح به همراه یک میز قرارگرفته که همچنان از سطح انتظار ما بالاتر است . داخل اتاق ها به اینترنت بدون سیم دسترسی دارید. در نتیجه به راحتی پشت میز نشسته و بعد از اتصال به شبکه اینترنت وای فای با لپ تاپ، مشغول به کار شوید.

رستوران هتل دیمت پارک وان یک سری غذا را به صورت وعده هایی آماده در اختیارتان قرار داده و تماما سلف سرویس نیست. با توجه به وجود امکانات پخت و پز کباب در هر زمان می توانید با تهیه گوشت ، کباب های دست پخت خودتان را امتحان کنید! البته در صورت درخواست، رستوران نیز غذاهای مورد علاقه شما را طبخ خواهد کرد.

در صورت تمایل به میل کردن نوشیدنی، به بار اختصاصی هتل قدم بگذارید . در طول روز ، برای خوردن انواع میان وعده به اسنک بار بروید . با توجه به موقعیت استثنایی هتل در سطح شهر همواره می توانید برای خوردن ناهار و شام یا سرو نوشیدنی در کنار میل کردن میان وعده ، به یکی از رستوران ها ، بارها ، کافی شاپ ها یا اسنک بارهای اطراف محل اقامت خود بروید.

یکی از ویژگی های جالب این هتل در مقایسه با بسیاری از هتل های سرتاسر کشور ترکیه ، اجازه به مهمانان برای همراه آوردن حیوانات اهلی خانگی است . حتی هزینه ای نیز بابت این موضوع دریافت نخواهد شد. این در حالی است که تعداد زیادی از هتل های حتی پنج ستاره چنین مجوزی صادر نکرده یا در بهترین حالت ، هزینه ای به این منظور دریافت می کنند.

 

تلفن تماس : 09120149115