شنبه تا 5 شنبه از ساعت 9 تا 17
09120149115 02188307019
02188307019
09120149115

هتل آپارتمان مرصاد

هتل آپارتمان مرصاد 

هتل آپارتمان مرصاد یکی از هتل های نوساز شهر مشهد در نزدیکی حرم مطهر محسوب می شود.این هتل فعالیت خود را در سال 1395 در راستای خدمت رسانی به زائرین گرامی آغاز نمود و تاکنون سعی داشته با بهود کیفیت امکانات و خدمات خود به میزان رضایت مهمانان خود بیافزاید. این هتل تنها 10 دقیقه تا حرم مطهر فاصله دارد که خود یکی از ویژگی های مثبت این هتل به شمار می آید.

 

 

امکانات اتاق ها

این هتل آپارتمان مجموعا شامل 16 واحد اقامتی با امکانات مجزا در 4 طبقه می باشد. واحد های اقامتی این هتل شامل اتاق های دوتخته،سه تخته و چهارتخته می باشد.واحد ها دارای اینترنت پرسرعت، حمام، سرویس بهداشتی و سیستم گرمایشی و سرمایشی می باشد.

 

 

امکانات کلی هتل

این هتل آپارتمان مجهز به رستوران، لابی به همراه اینترنت نا محدود و آسانسورمی باشد.

 

 موقعیت مکانی و فاصله تا حرم مطهر امام رضا

همانطور که پیشتر اشاره شد، این هتل آپارتمان در نزدیکی حرم مطهر واقع شده و تنها 10 دقیقه به صورت پیاده تا حرم امام رضا فاصله دارد. همچنین عزیزانی که امکان پیاده روی برایشان مقدور نیست می توانند با استفاده از تاکسی سرویس های هتل رفت و آمدی آسان به حرم مطهر داشته باشند.

 

 

مشهد گردی با مترو

اگر با اتومبیل شخصی نیامده اید و میخواهید در شهر مشهد بگردید و به چند جای دیدنی سر بزنید استفاده از قطارشهری میتواند بهترین گزینه برای شما باشد که نزدیک ترین ایستگاه آن به هتل اپارتمان مرصاد واقع در خیابان امام رضا(علیه السلام) میدان بسیج میباشد که با خط brt میتوانید به آن برسید.

نزدیکی به مراکز تجاری

خیابان امام رضا یکی از معروف ترین خیابان های شهر مشهد می باشد که زائرینی که از مهمانان دائم این شهر هستند به خوبی آن آشنا می باشند.چرا که علاوه بر نزدیکی به حرم مطهر دارای فروشگاه ها و بازار های متعددی می باشد که بعد از یک زیارت دلچسب می تواند حسابی شما را سرگرم کند. به احتمال زیاد شما نیز اسم بازار رضای مشهد را شنیده اید بازاری با قدمت بالا ، وسیع و نزدیک حرم مطهر که به راحتی میتوانید از هتل خود به آن دسترسی داشته باشید .

تلفن تماس : 09120149115