شنبه تا 5 شنبه از ساعت 9 تا 17
09120149115 02188307019
02188307019
09120149115

هتل ۲ستاره دایان

معرفی هتل 2ستاره دایان
هتل دایان یکی از بهترین و نوسازترین هتل های 2 ستاره مشهد می باشد . که در تیر ماه 99 به بهره برداری رسیده است . این هتل دارای 6 طبقه و 42 اتاق می باشد . هتل دایان لابی تقریبا وسیعی را برای پذیرش و پذیرایی میهمانان مهیا نموده است . تا در بدو ورود بتوانند استراحت کنند . در لابی این هتل از رنگ های زرد و سورمه ای بهره گرفته شده که جلوه ای خاص به لابی داده است . سیستم تهویه مطبوع ، تلویزیون صفحه تخت ، مبل راحت و … از امکانات لابی هتل می باشند .

اتاق های هتل 2ستاره دایان

هتل دایان از اتاق های بسیار دلباز برخوردار است . که در نوع خود بی نظیر هستند . اتاق های هتل شامل اتاق های 2 تخته ، 3 تخته و 4 تخته می شوند . تمامی 42 اتاق این هتل به امکانات بسیار خوبی مجهز هستند تا میهمانان رفاه و آسایش را در مدت زمان اقامت داشته باشند . هتل دایان در کلیه اتاق های خود امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع ، دراور ، کمد لباس ، یخچال ، تلویزیون ، حمام به همراه شامپو ، صابون و حوله ، سرویس بهداشتی ، پاور سوئیچ و … را تعبیه کرده است . لازم به ذکر است اتاق های این هتل چشم اندازی رو به خیابان دارند .

 

 

رستوران هتل 2ستاره دایان

رستوران هتل دایان با طبخ انواع غذاهای ایرانی با کیفیت توانسته در مدت کوتاهی رضایت میهمانان را به خوبی جلب کند . رستورا این هتل فضایی فوق العاده تمیز و پرسنلی مجرب دارد . که تمام سعی خود را برای راضی نمودن زائران مقیم در هتل را کرده اند . کافی شاپ هتل نیز با سرو نوشیدنی های متنوع و دسرهای لذیذ آماده خدمت رسانی به میهمانان می باشد .

 

 

امکانات و موقعیت مکانی هتل 2ستاره دایان

هتل دایان از امکاناتی در خور شان ستاره هایش برخوردار است . پارکینگ یکی از این امکانات است که دغدغه زائران برای پارک خودرو را برطرف می کند . آسانسور ، نمازخانه ، سیستم اطفاء و اعلان حریق ، لاندری ، نظافت خانه داری و … از دیگر امکاناتی هستند که در این هتل وجود دارند . اگر در این هتل اقامت دارید به بازار رضا که اصلی ترین بازار سوغاتی مشهد است تنها 960 متر فاصله خواهید داشت . آدرس این هتل امام رضا 8 ، چهار راه دوم می باشد . از دیگر مکان های نزدیک به این هتل می توان بازارهای 17 شهریور ، مسجد هفتاد و دو تن ، بازار سرشور و … را نام برد .

 

 

 

تلفن تماس : 09120149115