شنبه تا 5 شنبه از ساعت 9 تا 17
09120149115 02188307019
02188307019
09120149115

هتل الوند 1

معرفی هتل الوند 1 قشم

هتل سه ستاره الوند 1 که در ماه های پایانی سال 1393 کار خود را آغاز کرده ، در چهار راه سعدی جزیره قشم قرار گرفته است . این هتل 4 طبقه و 37 باب اتاق و سوئیت دارد . و از دسترسی خوبی به مراکز خرید و گردشگری جزیره برخوردار است . هتل الوند 1 علی رغم نوساز بودن در تابستان سال 1398 نیز مورد بازسازی قرار گرفته و به امکانات مدرن مجهز شده است . تنوع و کیفیت امکانات و خدمات ارائه شده در واحدهایی که رو به دریا هستند ، موقعیت مکانی بسیار خوب و پرسنل مجرب مسافران بسیاری را به اقامت در این هتل ترغیب می کنند .

 

 

امکانات هتل الوند 1

همانطور که گفتیم هتل الوند امکانات مدرن و بیشماری را در واحدهای خود به مهمانان ارائه می کند . در اتاق های دوتخته ، سه تخته ، چهارتخته معمولی و بزرگ و نیز سوئیت های دوخوابه ، چهار نفره ، پنج نفره و شش نفره این هتل شما به خدمات کاملی دسترسی خواهید داشت . برای مثال می توان به حمام دارای وان و لوازم بهداشتی ، تلویزیون ، تلفن و اینترنت ، یخچال و مینی بار با هزینه ، مبلمان و دراور و سرویس بهداشتی فرنگی اشاره کرد . به علاوه برای تضمین امنیت و ایمنی صندوق امانات و سیستم اطفای حریق در واحدها در نظر گرفته شده است . سیستم گرمایش و سرمایش و تهویه مطبوع نیز بخش دیگری از امکانات اتاق ها هستند . از بالکن هم می توانید زیبایی چشم نواز ساحل خلیج را تماشا کنید .

 

 

به محض ورود به هتل اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می کند ، لابی شیک هتل با دکوراسیونی زیبا است . می توانید در این لابی بنشینید و از تلفن ، تلویزیون و اینترنت آن استفاده کنید . هتل الوند 1 پارکینگ ندارد اما ترانسفر رفت و برگشت با هزینه ، گشت نیم روزی و کرایه اتومبیل بدون راننده در اختیار مهمانان قرار داده است . خدمات خانه داری ، پذیرش 24 ساعته ، نمازخانه ، خشکشویی و خدمات CIP هم از دیگر تسهیلات رفاهی هتل به شمار می روند .

 

 

این را هم باید اضافه کرد که رستوران هتل الوند 1 یکی از بهترین رستوران های جزیره است . این رستوران که گنجایش 110 نفر را دارد ، انواع غذاهای ایرانی ، عربی ، محلی و فرنگی سرو می کند . علاوه بر صرف بهترین غذاها می توانید از موسیقی زنده رستوران هم نهایت لذت را ببرید . در این رستوران حتی مراسم عروسی ، همایش و کنفرانس هم برگزار می شود .

 

 

جاذبه های اطراف هتل الوند 1 

موقعیت مکانی هتل الوند 1 به گونه ای است که شما می توانید با چند دقیقه پیاده روی به دریا و اسکله مسافربری برسید . این هتل برای عاشقان خرید هم یک گزینه مناسب است . چرا که بازار قدیم قشم ، بازار پردیس ، بازار فردوسی و مجتمع سیتی سنتر با ماشین تنها 4 دقیقه با شما فاصله دارند . قلعه پرتغالی ها هم تنها در فاصله 4 دقیقه ای از هتل قرار گرفته و در مدت زمان 50 دقیقه به فرودگاه قشم خواهید رسید .

 

 

 

 

 

قوانین هتل

ساعت تحویل اتاق 14 و تخلیه اتاق 12

پذیرش بانوان با داشتن مدرک شناسایی معتبر امکان پذیر است .

پذیرش صیغه نامه با داشتن مدرک شناسایی معتبر مهر برجسته امکان پذیر است .

 

 

 

 

تلفن تماس : 09120149115