شنبه تا 5 شنبه از ساعت 9 تا 17
09120149115 02188307019
02188307019
09120149115

هتل امیر

هتل امیر قشم در شهرک سام و زال ، در اطراف مرکز شهر ، قرار دارد و گزینه ای اقتصادی در میان هتل های جزیره قشم محسوب می شود . این هتل 2 ستاره نوساز می باشد و در سال ۱۳۹۷ با ۲۴ اتاق و در پنج طبقه تاسیس شده است.

لابی و اتاق ها با هدف انتقال راحتی و آرامش به مهمانان طراحی شده اند و می توانید در اتاق دو ، سه و یا چهار تخته اقامت داشته باشید . فضای سبز هتل امیر قشم ، برای صرف یک نوشیدنی در مکانی دنج گزینه ای عالی به نظر میاید و به جهت صرف غذا می توانید به رستوران ایرانی هتل هم سر بزنید ولذت ببرید . برای رفتن به ساحل وبازدید از قلعه پرتغالی ها،حدود ۳۰ دقیقه پیاده روی و یا ۱۰ دقیقه رانندگی لازم دارید .

برای خرید و گشت و گذار درجزیره قشم ، در فاصله ۲ کیلومتری از هتل امیرقشم ، مرکز خرید ستاره قشم ، بازار پردیس و بازار فردوسی قرار دارند و با ۲ کیلومتر بیشتر می توانید به سیتی سنتر ۱و۲ هم بروید . اگرخواستید رستوران های دیگری را در زمان سفرخود به قشم امتحان کنید ، فست فودهای خیابان دانشمند(۱کیلومتر)،کافه رستوران سوپرایز(۱کیلومتر)،و رستوران شب های دفاری(۱۰کیلومتر) گزینه های خوبی هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قوانین و مقررات هتل امیر 

هزینه اقامت کودکان زیر 3 سال ( در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه ) رایگان می باشد و 3 تا 5 سال ( در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه ) نیم بها می باشند .

پذیرش خانم تنها با مدارک کامل شناسایی امکان پذیر می باشد .

پذیرش زوجین با صیغه نامه دارای مهر برجسته به همراه مدارک کامل شناسایی امکان پذیر می باشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو هتل امیر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری سیاحت ماندگار

۰۲۱-۸۸۳۰۷۰۱۹

۰۹۱۹۸۰۱۱۲۴5

 

تلفن تماس : 09120149115