شنبه تا 5 شنبه از ساعت 9 تا 17
09120149115 02188307019
02188307019
09120149115

تور هوایی باتومی

تور هوایی باتومی

به نظر می سد که هیچ کس واقعا نمی داند که گرجستان بخشی از اروپاست یا آسیا . بعضی ها می گویند که اروپا تا آنجا که به کوه های قفقاز نزدیک می شود، می رسد و در این صورت جورجیا بخشی از اروپا خواهد بود. صرف نظر از اینکه دیپلماسی بین المللی تصمیم می گیرد، گرجستان را بیشتر به اروپا نسبت می دهند تا آسیا .

شهر باتومی، بین دریا و کوه، که با یک منظره شهری پوشانده شده اما غنی از سنت است، زیبایی بسیاری از جنبه های زندگی را در خود جای می دهد. مردم محلی گرجستان به خاطر ماهیت مهمان نوازیشان مشهور هستند و از مهمانان استقبال می کنند. دریا با ساحل های بسیار زیبا ، افق باتومی، کوه زیبای گرجستان همه چیز در باتومی خیره کننده و جذاب است .

دانستنی های قبل از سفر با تور باتومی !
باتومی دومین شهر بزرگ گرجستان است و پس از تفلیس و کویتیسی سومین شهر بزرگ بود که با تغییر و مدرنیته شدن در سال های اخیر به سرعت به دومین شهر بزرگ گرجستان تبدیل شد

لاس وگاس کوچک در دریای سیاه نامی است که با دیدن کازینو های بسیاری که در باتومی وجود دارد بر آن میتوان نام نهاد باتومی شهری امن است و یکی از مناطقی است که میتوان با خیال راحت در خیابان ها و بازارها قدم زد .

واقع شدن باتومی در دریای سیاه باعث شده که باتومی علاوه اینکه یک مکان تورسیتی جذاب باشد یک قطب اقتصادی مهم در گرجستان نیز باشد .

به دلیل قرار گرفتن باتومی در کنار دریای سیاه این شهر اغلب آب و هوایی معتدل دارد میانگین آب و هوا در زمستان به 5 درجه ساتنیگراد و در تابستان به 25 درجه سانتیگراد می رسد .

در باتومی مردم اغلی به زبان گرجی صحبت می کنند ولی اغلب جوانان به زبان انگلیسی و روسی آشنا هستند و حتی اگر نتوانند با هیچ زبانی با شما صحبت کنند به شما لبخند خواهند زد

80 درصد مردم گرجستان ارتدکس و 20 درصد نیز مسلمان هستند و بیاری از خانواده هر هفته به کلیسا می روند .

خانواده در گرجستان و باتومی بسیار ارزشمند است و مادر از نظر آنها مانند خدا قابل پرستش است .

نوشیدنی معروف در بین گرجی ها چچا است که قبل و بعد از وعده غذایی سرو می شود و میتوان گفت که الکل بخشی از فرهنگ آنهاست .

گرجستان و باتومی مکان های ارزان برای مسافرت هستند و هزینه ها در آنجا بسیار مقرون به صرفه است .

در باتومی از کجا دیدن کنیم !
اگر قصد بازدید از تور گرجستان و باتومی را دارید دانستن چند جزئیات در مورد منطقه و شهر به شما کمک خواهد کرد که یک سفر ایده آل را برنامه ریزی کنید. برای شروع، باید بدانید که باتومی، مرطوب ترین شهر در گرجستان است ، به دلیل این که در طول سال ها بارندگی زیادی دارد. زیرا آب و هوای منطقه تحت تأثیر جریان دریای سیاه قرار دارد و آب و هوای این منطقه در زیر زمین گرم و مرطوب است. بنابراین، باید بدانید که بهترین زمان برای بازدید از شهر و منطقه اطراف آن چیست.

برای لذت بردن از آب و هوای دلپذیر که عمدتا آفتابی و نه مرطوب است، بهترین زمان برای بازدید از باتومی در ابتدای تابستان، ماه های مه و ژوئن و در پایان تابستان در ماه سپتامبر است. شما می توانید در ماه ژوئیه و اوت به باتومی سفر کنید ، با این حال، اگر قصد دارید از ساحل در این منطقه لذت ببرید، در ماه جولای و اوت، به علاوه آغاز ماه سپتامبر، بهترین ماهها برای گذراندن تعطیلات در منطقه ساحلی جورجیا است. بهتر است بدانید که فقط در طول ماه های جولای و اوت، کافه ها در امتداد ساحل باز می شود،

اگر از موسیقی جاز لذت ببرید، جشنواره جاز دریای سیاه نیز دلیل دیگری برای بازدید از باتومی در ماه جولای است. هر ساله این جشنواره در ماه جولای برگزار می شود جمعیتی که از موسیقی زنده بهره مند می شوند، بر روی زمین های تنیس باتومی جمع می شوند. در طول این جشنواره، زندگی شبانه این شهر به سادگی درخشنده است، زیرا مردم از سراسر گرجستان و کشورهای همسایه به این رویداد می آیند، محل فقط یک ساعت دور از باتومی است.

از ماه های آوریل تا مه شما تعداد زیادی از گردشگران را در باتومی مشاهده نخواهید کرد، زیرا اکثر آنها می خواهند از آب و هوای بارانی اجتناب کنند. اما، اگرآن زمان بتوانید سفر کنید ایک زمان عالی از سال برای بازدید از شهر است زیرا باتومی شلوغ نیست. وشما یک سفر آرام خواهید ماه اکتبر یک ماه مناسب برای بازدید از شهر است، آب و هوا نسبتا گرم و دلپذیر است. اما به دلیل آنکه برای رفتن به شنا ب کمی سرد است، بهترین راه برای استراحت در باتومی، مراجعه به چندین مرکز آبگرم و سلامتی در شهر است تا بتوانید از آن لذت ببرید.

 

اسکی بازی در کوه های اطراف باتومی

در 200کیلومتری باتومی کوه های احاطه شده با برف وجود دارد که مکانی بسیار هیجان انگیز برای لذت بردن از اسکی بازی هیجان انگیز است .

برج پیزا :

یکی از زیباترین پل ها در گرجستان که به نماد باتومی تبدیل شده است .

یکی دیگر از نماد های باتومی بلوار زیبای باتومی است با قدم زدن در این بلوار زیبا و مشاهده دریای سیاه و کافه های و خانه های ییلاقی لذت ببرید .

باغ گیاه شناسی باتومی :

این باغ ریبا که در 9 کیلومتر باتومی واقع شده است شامل 2037 نوع گل است که مکانی جذایب و بسیار زیبا برای تماشاست .

چجو :

روستایی زیبا در 15 کیلومتری با رستوران های چوبی و غذاهای سنتی واقعا تجربه ای به یاد ماندنی را در خطرتان به جا خواهد گذاشت .

آبشار ماخونتستی :

آبشاری واقعا شگفت انگیز با 50 متر ارتفاع بی نظیر و رویایی است و اغلب گردشگران را جذب خود می کند .

 

 

 

تور هوایی باتومی

ویژه خرداد 1401

حرکت : یکشنبه هر هفته

خدمات تور :

بلیط رفت و برگشت

3 شب اقامت در هتل های 3 تا 5 ستاره همراه با صبحانه

ترانسفر فرودگاهی

بیمه مسافرتی

لیدر محلی فارسی زبان

شروع قیمت از : 5.800.000 تومان

 

تلفن تماس : 09120149115