شنبه تا 5 شنبه از ساعت 9 تا 17
09120149115 02188307019
02188307019
09120149115

هتل وان سوییت

 

هتل وان سوئیت وان (van suite hotel)  یک هتل در وان در کشور ترکیه است که از استخر و پارک آبی کاگداس آکوا 1.8 و از مسجد یولو کامی وان 3.7  کیلومتر فاصله دارد.

هتل وان سوئیت یکی از اقتصادی ترین هتل ها د شهر وان ترکیه محسوب میشود . وان سوئیت با داشتن امکانات بسیار خوب به ما نشان داده یافتن هتلی با قیمت مناسب در شهر وان کار دشواری نیست.

مهمانانی که خودرو در اختیار دارند، قادر خواهند بود آن را در پارکینگ رایگان هتل قرار بدهند .  هتل وان سوئیت وان فاقد رستوران اختصاصی است، اما در چند قدمی آن یک رستوران با کیفیت وجود دارد. برای سرو نوشیدنی نیز کافیست از هتل خارج شده و کمی پیاده روی کنید. اینترنت وای فای بصورت رایگان در اختیارتان قرار خواهد گرفت . هتل مدعی است سرعت دسترسی به اینترنت از طریق شبکه بی سیم آن بالا است .

 

یکی از نکات بسیار مهم درباره هتل وان سوئیت توانایی کارمندان آن به منظور صحبت به زبان فارسی است.

هتل مدعی است پرسنل آن به سه زبان  ترکی ، انگلیسی  و فارسی تسلط دارند . البته برخلاف هتل های دیگر شهر های ترکیه همچون استانبول ، آنکارا و شهر های ساحلی همچون آنتالیا و کوش آداسی ، این موضوع تعجبی نیست.

وان در شرق ترکیه قرار گرفته و نزدیکترین شهر به ایران محسوب میشود . این موضوع سبب شده تورهای زمینی زیادی به مقصد آن برگزار شوند.

کاهش هزینه ها ، ازدیاد سفر ایرانیان به تور وان را در پی داشته است .در نتیجه در بخش پذیرش بسیاری از هتل های وان ، حداقل یک فرد مسلط به زبان فارسی حضور دارد.

 

همانطور که از نام وان سوئیت پیداست ، به جای اتاق ، سوئیت هایی بزرگ در اختیارتان قرار می دهد. آن ها دارای آسپزخانه هستند به همین دلیل برای کاهش هزینه ها قادر خواهید بود از رفتن به رستوران خودداری کرده و شخصا پخت و پز کنید.

 هر سوئیت دارای ماشین لباسشویی ، یخچال فریزر ، سینک و کابینت است . البته کابینت ها خالی بوده و وسایل خاصی درونشان وجود ندارد!

 

تلفن تماس : 09120149115