شنبه تا 5 شنبه از ساعت 9 تا 17
09120149115 02188307019
02188307019
09120149115

تور گرجستان نوروز 1403

تور گرجستان نوروز 1402

تعطیلات نوروزی ، بهترین فرصت برای رفتن به سفر و گذراندن اوقات خوش بهاری است . خوب یکی از پیشنهادات سیاحت ماندگار ، تور گرجستان نوروز 1402 می باشد . در این فصل ، آب و هوای گرجستان بسیار دلچسب و معتدل است.و البته امکان دارد که در بعضی از روزها بارندگی هم اتفاق بیفتد به همین علت زمان بستن چمدان ها ، لباس مناسب همراه خود داشته باشید .  بی شک برای تجربیات منحصر به فرد در آغاز سال چه چیزی می تواند بهتر از سفر به بالکن اروپا باشد !؟

کشور گرجستان در همسایگی ما در منطقه قفقاز و مرز بین اروپا و آسیا قرار گرفته است و به حدی زیبا و شگفت انگیز است که هر سال به تعداد گردشگران تور مسافرتی گرجستان ویژه نوروز افزوده می شود . همچنین تاریخ کهن ، طبیعت بکر ، مردم میهمان نواز ، قیمت های ارزان و البته نزدیکی مسافت و … همگی باعث شده است که کشور گرجستان روز به روز محبوبیت بیش تری بین مسافران ایرانی پیدا کند . اگر تا به حال به این کشور زیبا سفر نکرده اید ، تور گرجستان بهار 1402 یک فرصت ایده آل و منحصر به فرد برای شما خواهد بود . البته این امکان را دارید که به صورت مستقل یا حتی زمینی و همراه خانواده و دوستان تان به این کشور سفر کنید اما اگر تعطیلاتی بی دغدغه و آرامش بخش با کلی تجربیات جدید می خواهید ، بهتر است از تور مورد نظرتان را از یک مجموعه متخصص در زمینه گردشگری تهیه نمایید .

 

قیمت تور گرجستان نوروز 1402

به طور کلی قیمت تور گرجستان نوروز 1402 به عوامل متعدد و مهمی اعم از نوع ایرلاین انتخابی ، نوع هتل و خدمات دریافتی از آژانس و همچنین نرخ دلار و شرایط اقتصادی و … بستگی دارد ، اما بخشی از هزینه های آن را می توانید به خوبی و هوشمندانه مدیریت نمایید . نرخ هتل و همین طور بلیط هواپیما یکی از تعیین کننده ترین موارد در قیمت تور گرجستان شما در این بازه زمانی هستند . غالبا پروازهای خارجی قیمت بالاتری دارند و هتل های 5 ستاره گرجستان نیز بالاترین قیمت را به خود اختصاص می دهند .

بنابراین با انتخاب مناسب و درست این موارد می توانید سفری درجه یک و در عین حال مناسب و مقرون یه صرفه ای را تجربه کنید . ضمنا در خصوص پروازها نیز تنوع خوبی پیش روی شما بوده و می توانید از بین ایرلاین های مختلف انتخاب های شگفت انگیز و مناسبی داشته باشید . خوب طول مدت پرواز تهران به تفلیس حدودا یک ساغت و 15 دقیقه می باشد و از دیگر امکاناتی که آژانس های مسافرتی در اختیار شما قرار می دهند می توان به بیمه مسافرتی ، ترانسفر فرودگاهی ، گردش شهری و راهنمای فارسی زبان اشاره کرد .

خوشبختانه برای سفر به گرجستان نیازی به ویزا نیست و داشتن پاسپورت معتبر کافیست ، هزینه سفر به نوع پرواز ، هتلی که انتخاب می کنید و همچنین مدت زمان اقامت و فصلی که سفر می کنید هم بستگی دارد . در کل سفر به گرجستان چندان گران تمام نمی شود اما توجه داشته باشید که قیمت ها در نزدیکی ایام نوروز باطبع افزایش خواهد داشت . مهم است بدانید که اوج قیمت ها را در اسفند ماه شاهد خواهیم بود . به همین دلیل بهتر است چند ماه جلوتر تور عید گرجستان خود را خریداری نمایید . آژانس مسافرتی سیاحت ماندگار مجری تخصصی و مستقیم تور گرجستان است و از این جهت می توانید مطمئن باشید که همراه با تور ارزان گرجستان به سفری خواهید رفت که با هزینه مناسبی برای شما تمام خواهد شد .

 

برای مشاهده پکیج تور هوایی تفلیس ویژه نوروز۱۴۰۲ کلیک کنید !

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است

    تلفن تماس : 09120149115