شنبه تا 5 شنبه از ساعت 9 تا 17
09120149115 02188307019
02188307019
09120149115

تور وان

جهت مشاهده جدیدترین قیمت ها کلیک کنید

تور وان

یکی از پرطرفدارترین و ارزان ترین سفرهای خارجی برای ایرانی ها،سفر به شهر وان در کشور ترکیه است . مخصوصا در سال های اخیر به دلیل گرانی های ایجاد شده این شهر در میان گردشگران به محبوبیت زیادی رسیده است و در هر قسمتی از این شهر که قدم بگذارید ، صدایی آشنا از هموطنان را خواهید شنید . برای شهرهای نزدیک به مرز ترکیه ، سفر به وان همانند سفر داخلی محسوب می شود و خریدهای سالانه یا فصلی خود را از این شهر انجام می دهند . اگر برای اولین بار قصد سفر به خارج از کشور داشته و به دنبال یک تور قیمت مناسب هستید ، بی مقدمه ، تور وان ترکیه بهترین انتخاب برای تجربه یک سفر خارجی با یک تور ارزان است . اما چرا وان ؟ویژه کنسرت شادمهر عقیلی

یک مقصد دم دستی برای خرید و تفریح

وان ، بزرگترین و جذاب ترین شهر شرق ترکیه است . هزینه های سفر به نزدیک ترین شهر توریستی ترکیه مرز ایران پایین است .به علاوه وجود نمایندگی اغلب برندهای معروف در شهر وان فرصت مناسبی برای خرید ارزان از وان را به وجود می آورد .

بهترین زمان سفر به وان ترکیه

بهترین آب و هوای وان از اوایل اردیبهشت تا اواسط پاییز

شهر وان در ارتفاعات آناتولی شرقی واقع شده و دارای آب و هوای نسبتا سرد و خشک است . از ویژگی های این اقلیم اختلاف دمای بسیار زیاد بین فصول مختلف سال است . به همین دلیل تابستانی گرم و خشک و زمستان سرد و برفی دارد . امام در بهار و پاییز هوای شهر وان بارانی و مطبوع است .

فصل زمستان ، فصل کنسرت و خرید در وان

به دلیل سرمای زیاد ، شهر وان در زمستان خلوت است و هزینه های اقامت و قیمت هتل ها پایین است در نتیجه فروشندگان با پایین آوردن قیمت اجناس به صنعت گردشگری و تجارت این شهر در زمستان رونق می دهند . همچنین بسیاری از کنسرت ها ی خوانندگان معروف در این فصل برگزار می گردد .

تعطیلات رسمی و آخر هفته ؛ و شلوغی و گرانی تور وان

در تعطیلات ، سوای بحث شلوغی بیش از حد شهر کوچک وان ، قیمت هتل ها وان نیز بسیار بالاست . اما ” اگر چاره ای جز سفر در تعطیلات را ندارید ، بهتر است از قبل و از طریق آژانس های مسافرتی یکی از هتل های وان را رزرو کنید . زیرا قیمتی که آژانس ها برای هتل ارائه می دهند ، اغلب ارزان تر از قیمتی است که هتل ها به گردشگران می فروشند .”

مسیرهای تور وان

اینکه از چه راهی و چگونه به شهر وان بروید ، به اولویت های شما در این سفر بستگی دارد . قطعا برای راحتی بیشتر باید هزینه بیشتری بپردازید . اگر میخواهید ارزان سفر کنید ، باید سختی و خستگی سفر را پذیرا باشید . برای سفر به وان 4 راه بیشتر وجود ندارد :

  1. 1. تور وان هوایی
  2. 2. تور وان با قطار
  3. 3. تور وان با خودرو شخصی
  4. 4. تور وان با اتوبوس

تور وان هوایی

اگر چه هنوز هم پرواز مستقیمی از ایران به فرودگاه شهر وان وجود ندارد . اما با توجه به حجم بالای سفر از ایران به مقصد وان ، استفاده از پرواز داخلی تهران – خوی و همچنین پرواز تبریز از شهرهای مختلف ، برای کاهش مسافت زمینی و راحتی بیشتر در سفر پیشنهاد می گردد .

تور وان با قطار 

در حال حاضر تور وان با قطار به صورت مستقیم برگزار نمی شود . زیرا هیچ قطار مستقیمی از ایران به وان وجود ندارد . اما برای کاهش خستگی ناشی از پیمایش مسیر زمینی با اتوبوس و افزایش رفاه و امنیت در سفر ، بهتر است تور وان با قطار تبریز را انتخاب کنید . یعنی تا تبریز با قطار رفته و از آنجا با ون های ترکی به سمت وان حرکت کنید .

قطار تهران – تبریز پس از عبور از شهرهای کرج ، قزوین ، تاکستان ، زنجان ، میانه ، مراغه و عجب شیر به ایستگاه تبریز می رسد . در نتیجه امکان رزرو تور وان با قطار را از تمامی شهرهای این مسیر وجود دارد .

قطار مشهد – تبریز نیز پس از عبور از شهرهای نیشابور ، شاهرود ، دامغان ، سمنان ، ورامین ، تهران ، کرج ، هشگرد ، قزوین ، تاکستان ، زنجان ، میانه ، مراغه و عجب شیر به ایستگاه تبریز می رسد و امکان رزرو تور وان از تمامی این شهرها را به وجود می آورد .

امکانات قطارهای تبریز 

  • بوفه قطار : امکان تهیه وعده های غذایی گرم و متنوع از بوفه یا رستوران قطار وجود دارد .
  • کوپه های اکسپرس : در کوپه های این قطار امکانات کافی و سرویس خواب موجود است .
  • سیستم گرمایشی و سرمایشی : قطار تبریز دارای سیستم گرمایش و سرمایش و تهویه هوایی مطبوع است .
  • سرویس بهداشتی : سرویس های بهداشتی ایرانی و گاها فرنگی قطار مناسب و تمیز بوده تا شما مشکلی برای این سفر طولانی نداشته باشید .

اگر مایل باشید می توانید ، از شهر وان و از طریق خطوط ریلی کشور ترکیه به سایر شهرهای توریستی این کشور ، نظیر ترابزون ، بدروم ، آنکارا و استانبول نیز سفر کنید .

تور وان نوروز1403

تور زمینی وان ؛ ارزان ترین سفر خارجی

اگر قصد داشته باشید تا با هزینه کمتری به وان سفر کنید ، باید به فکر رزرو تور زمینی وان باشید . در این صورت قیمت تور وان بسیار پایین می آید . کل مسافت زمینی از تهران تا وان 1.093 کیلومتر و در حدود 13 ساعت بدون در نظر گرفتن معطلی های احتمالی می باشد . امکان خرید تور وان زمینی هم با اتوبوس و هم با خودرو شخصی وجود دارد و از این بابت هزینه آن نسبت به سایر تورهای ترکیه بسیار ارزان تر است .

تور وان از طریق کدام مرز ترکیه انجام می شود ؟

استان آذربایجان غربی ، تنها استان کشور است که با ترکیه مرز مشترک دارد و سه گذرگاه مرزی ، راه های ارتباطی این دو کشور را به هم متصل می کنند :

  • کاپیکوی – مرز رازی
  • اسندره – مرز سرو
  • گورباغ – مرز بازرگان

اگر چه نیمی از مسافران تور استانبول زمینی ، مرز بازرگان را برای ورود به خاک ترکیه انتخاب می کنند ، اما کوتاه ترین و سریع ترین راه سفر به وان ترکیه مرز رازی است .

 

تاریخ حرکت رفت : 10 به 14 خرداد و 11 به 15 خرداد

ساعت حرکت : 8 شب

محل سوار شدن : ترمینال اتوبوسرانی غرب (آزادی) تهران تور وان ویژه کنسرت شادمهر عقیلی

 

خدمات تور :

  • . 3 شب و 4 روز اقامت درهتل
  • .3 وعده صبحانه
  • . اتوبوس 25 نفره VIP
  • . ترانسفر
  • . بیمه مسافرتی
  • .لیدر فارسی زبان
  • .گشت آپشنال 

 

 

 

جهت رزرو تور و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

۰۲۱-۸۸۳۰۷۰۱۹

09120149115

09195753323

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است

    تلفن تماس : 09120149115