شنبه تا 5 شنبه از ساعت 9 تا 17
09120149115 02188307019
02188307019
09120149115

تور آلانیا نوروز 1403

تور هوایی آلانیا ویژه نوروز ۱۴۰۲

تعطیلات نوروز بهترین زمان برای ساخت خاطراتی به یادماندنی و جذابی است و برای ساخت این خاطرات فراموش نشدنی چه کاری بهتر از سفر با تور هوایی آلانیا ویژه نوروز 1402 ؟ به همین دلیل آژانس مسافرتی سیاحت ماندگار با تدارک دیدن ارزان ترین تورهای نوروز آلانیا تصمیم دارد تا برای ساختن خاطرات فوق العاده جذاب در آغاز سال نو در کنار شما باشد . اما باید به این نکته توجه داشته باشید که ایام نوروز یکی از شلوغ ترین بازه های زمانی سال برای سفر به آلانیا بشمار می رود ؛ بنابراین فرصت را بیشتر از این از دست ندهید و همین الان جهت رزرو تور آلانیا نوروز 1402 اقدام نمایید .

تور آلانیا به واسطه آب و هوای خوب و سواحل زیبای این شهر ، بیشتر مورد استقبال گردشگران اروپایی واقع می شود . یک شهر تفریحی در سواحل ریویرای ترکیه ( بخش مدیترانه ای مرکزی ترکیه ) که تابستان هایی طولانی و گرم و زمستان هایی معتدل و بارانی دارد . تور آلانیا هم تاریخی است و تفریحی که در آن شما علاوه بر بازدید از میراث باستانی سلجوقیان یا همان قلعه آلانیا ، می توانید از تفریحات آبی و ساحل آلانیا نیز استفاده کنید . سواحل شنی جذاب ، پارک های آبی زیبا ، هتل های کنار ساحل و زندگی شبانه پرهیجان این شهر ، برای مسافرین تور آلانیا بسیار لذت بخش است . تور هوایی آلانیا ویژه نوروز 1402

آب و هوای آلانیا ، خوش آب و هواترین شهر ریویرا تور هوایی آلانیا ویژه نوروز 1402

شهر آلانیا تابستانی گرم و خشک و زمستانی معتدل داشته و از این جهت آب و هوای مدیترانه ای دارد . میانگین دمای هوا در آلانیا 17 درجه سانتیگراد بوده و میانگین بارندگی در این شهر 226 میلی متر در سال است . البته 236 روز از سال آسمان آلانیا باران ندارد ، که برای  سفر بسیار مناسب است . همچین متوسط رطوبت 58% بوده و شاخص فرابنفش این شهر UV4 است .

  • * شاخص فرابنفش نشان دهنده شدت پرتو فرابنفش در یک منطقه و یک عدد بین 1 تا 12+ است . هر چه شاخص UV بیشتر شود ، چشم و پوست آسیب بیشتری می بیند .

دمای آب های سواحل آلانیا ، مناسب برای تفریحات آبی

دمای آب سواحل آلانیا بین 18 درجه سانتیگراد و 30 درجه سانتیگراد است . در نتیجه مسافرین تور آلانیا می توانند به راحتی از تفریحات آبی تور آلانیا استفاده کرده و یا در سواحل این شهر آفتاب بگیرند .

بهترین زمان سفر به آلانیا ترکیه چه وقت از سال است ؟

بهترین زمان برای سفر به آلانیا از اوایل خرداد تا اوایل آذر ماه است . در این ایام ، دمای هوای مطبوع و بارش باران کم است . مسافرینی که اواخر مرداد را برای خرید تور آلانیا انتخاب می کنند ، شاهد بیشینه دمای 30 درجه ای خواهند بود . اما مسافرینی که تعطیلات سال نوی میلادی را برای خرید تور آلانیا انتخاب می کنند ، کمترین دمای هوا در آلانیا را تجربه خواهند کرد . در ماه ژانویه یا همان دی ماه ، دمای هوای آلانیا به 14 درجه سانتی گراد می رسد . در نتیجه شما هر زمانی را که برای خرید تور آلانیا انتخاب کنید ، باز هم سرمای هوا را چندان احساس نخواهید کرد .

آلانیا یا آنتالیا ؟ کدام یک بهتر است ؟

آلانیا و آنتالیا از بهترین شهرهای توریستی ترکیه هستند و هر کدام طرفداران خود را دارند . آلانیا در فاصله 115 کیلومتری از شرق آنتالیا قرار گرفته و به دلیل نزدیکی به آنتالیا مقصد دوم بیشتر مسافرین تور آنتالیا است . همچنین تور آلانیا نیز به راحتی می توانند با یک سفر زمینی به آنتالیا بروند . مدت زمان سفر زمینی از آلانیا به آنتالیا حدودا 2 ساعت می باشد و باتوجه به فاصله بسیار کمی که این دو شهر از هم دارند نمی توان فرق چندانی بین آن ها قائل شد و از این رو انتخاب بین این دو شهر توریستی ترکیه بیشتر به سلیقه شخصی شما بستگی دارد . آب وهوای آلانیا مشابه و حتی به دلیل وجود کوه های تائوروس ، کمی بهتر از آب و هوای آنتالیا است . اما شهر آنتالیا به دلیل نزدیک بودن به بخش اروپایی ترکیه و از آن جهت که قدمت بیشتری در گردشگری دارد . هتل های لوکس تر و امکانات بیشتری را در خود جای داده است . اما دیری نیست که شهر آلانیا ، گوی سبقت را از رقیب سرسخت خود برباید .

چگونه خود را به آلانیا ترکیه برسانیم ؟

این سفر به دو صورت تور زمینی آلانیا و تور هوایی آلانیا برگزار می شود . البته در شرایط کنونی که مرز زمینی ترکیه به علت شیوع کرونا بسته است ، تور آلانیا فقط به صورت هوایی برگزار می شود .

تور آلانیا هوایی

قیمت بلیط آلانیا در ایام مختلف متفاوت است . همچنین نرخ پرواز آلانیا بسته به نوع ایرلاین و نیز ساعت و روز پروازی فرق دارد به طور مثال قیمت پرواز آلانیا انجام شده با ایرلاین های ایرانی ، اغلب پایین تر از پرواز ایرلاین های ترکیه است . البته بعد از بسته شدن مرز ترکیه و بازگشایی مجدد آن در مهر ماه سال 99 ، در حال حاضر ، تنها پرواز غیر مستقیم آلانیا شرکت هواپیمایی پگاسوس ، با توقف در فرودگاه بین المللی صبیحا استانبول انجام می شود . برای سفر به آلانیا کافی ست با سیاحت ماندگار تماس گرفته و بلیط پرواز را برای تاریخ دلخواه خود رزرو نمایید . تور هوایی آلانیا ویژه نوروز 1402

فرودگاه آلانیا : تنها فرودگاه شهر آلانیا ، فرودگاه قاضی پاشا است که در سال 2012 میلادی فرودگاه قاضی پاشا میزبان پروازهای بین المللی شد .

اقامت در تور آلانیا ؛ متناسب با بودجه شما

گزینه های متعددی برای اقامت در تور آلانیا وجود دارد . در سال های اخیر که گردشگری در شهر آلانیا پیشرفت چشمگیری داشته ، هتل های لوکس بسیاری در ساخته شده که اکثر آن ها در مناطق ساحلی آلانیا قرار دارند . برای انتخاب هتل مناسب نیز می توانید با مشاورین سفر تور ترکیه سیاحت ماندگار تماس بگیرید ، تا بهترین گزینه برای اقامت در آلانیا را باتوجه به بودجه ای که برای سفر در نظر گرفته اید به شما ارائه دهند . در ادامه به برخی از هتل های محبوب آلانیا اشاره می کنیم .

هتل های 5 ستاره آلانیا

هتل های 5 ستاره و لوکس آلانیا در حد هتل های لوکس آنتالیا بوده و امکاناتی نظیر آسیا ، اینترنت پ سرعت ، استخر ، شهربازی کودک و مجموعه تفریحات آبی دارند . تمامی هتل های پنج ستاره آلانیا را می توان به صورت ALL یا UALL رزرو کرد . از جمله هتل های 5 ستاره و لوکس آلانیا عبارتند از :

  • هتل زافیرا دلوکس آلانیا ( Xafira Deluxe Hotel Alanya )
  • هتل سفیر ریزورت اند اسپا آلانیا (Saphir Resort & Spa Alanya )
  • هتل بوتانیک آلانیا ( Botanik Hotel & Resort Alanya )
  • هتل میشل آلانیا ( Michell Hotel & Spa Alanya )
  • هتل روبی پلاتینیوم آلانیا ( Rubi Platinum Spa & Suites Alanya )
  • هتل گرانادا آلانیا ( Granada Luxury Resort & Spa Alanya )
  • هتل هدف ریزورت آلانیا ( Hedef Beach Resort Hotel Alanya )
  • هتل آتوپیا ورلد آلانیا ( Utopia World Alanya )
  • هتل گلد سیتی ( Goldcity Hotel )
  • هتل ام سی آرانجیا آلانیا ( MC Arancia Resort Hotel Alanya )
  • هتل موکارناس اسپا ریزورت آلانیا ( Mukarnas Spa & Resort Hotel Alanya )
  • هتل دلفین دلوکس ریزورت آلانیا ( Delphin Deluxe Resort Alanya )

 

 

برای مشاهده پکیج تور هوایی آلانیا ویژه نوروز 1402کلیک کنید!

 

تور آلانیا نوروز 1402

تور آلانیا نوروز 1402

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است

    تلفن تماس : 09120149115