شنبه تا 5 شنبه از ساعت 9 تا 17
09120149115 02188307019
02188307019
09120149115

تور مشهد نوروز 1403

تور مشهد نوروز1402

تور مشهد نوروز ۱۴۰3

در تمام ایام سال شهر مشهد همیشه یکی از انتخاب های هر گردشگری برای سفرهای داخلی بشمار می رود و اهمیت تور مشهد به دلیل جاذبه زیارتی و تفریحی متنوعی که این کلان شهر در خود جای داده توانسته طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد و اینکه با فرارسیدن نوروز گردشگران تور مشهد نوروز ۱۴۰۲ را می توانند به دو صورت زمینی و هوایی تجربه کنند . اما بعضی از مسافران هم هستند که به دلیل مشغله های زیاد کاری یا با سلیقه ای که دارند ترجیح می دهند که سفرهای این ایام از سال خود را با رزرو تور مشهد آغاز کنند که مزیت این تورها این است که در زمان صرفه جویی می کنید و با خیال راحت سفری آرامش بخشی را تجربه می کنید . اما در این حین خیلی از افراد هم تورهای خارجی را برای تعطیلات نوروز انتخاب می کنند ، اما انتخاب تور نوروز مشهد هم در بین سفرهای داخلی محبوبیت ویژه ای دارد و هم این سفر جنبه زیارتی و سیاحتی نیز برای شما دارد و فرصت مناسبی برای جمع شدن تمامی افراد خانواده در این ایام در کنار هم است .تور مشهد نوروز 1403

چگونه به مشهد سفر کنیم ؟ تور مشهد نوروز 1403

برای سفر به مشهد راه های مختلفی پیش رو دارید؛ هواپیما ، قطار و ماشین شخصی . در این مقاله با ما همراه باشید تا هزینه و شرایط سفر به مشهد را برایتان بگوییم تا سفری خاطره انگیز و آسوده ای به این شهر بی نظیر داشته باشید و هزینه های سفر را مدیریت کنید . ادامه مطلب …

 

حرم امام رضا (ع)

حرم امام رضا (ع)

 

 

برای زیارت مجازی حرم امام رضا (ع) اینجا و اینجا را کلیک کنید!

 

♦ ۸ سوال متداول تور مشهد نوروز ۱۴۰3 ♦

  • ۱. اختلاف قیمت تورهای مشهد نوروز با تور مشهد در دیگر ایام سال چقدر است؟

با توجه به اینکه درخواست تور مشهد در ایام عید نوروز افزایش پیدا می کند ، تور مشهد نوروز اختلاف قیمت زیادی با تورهای مشهد در دیگر ایام سال دارد . در بهترین حالت ، این اختلاف قیمت حدودا ۲ برابر می باشد . البته در نظر داشته باشید که این اختلاف قیمت فقط مختص تورها و هتل های محل اقامت نیست و هزینه سوغاتی و خورد و خوراک نیز تا حدودی افزایش قیمت دارند .

  • ۲. بهترین زمان خرید تور مشهد نوروز چه زمانی است؟

بهترین زمان خرید تورهای هوایی مشهد در نوروز ، اسفند ماه و بهترین زمان خرید تور زمینی مشهد نوروز از اواسط اسفند ماه می باشد . توجه داشته باشید که زودتر از این زمان موفق به خرید تورهای نوروزی مشهد نمی باشید .

  • ۳. به صرفه ترین محل اقامت در تور مشهد نوروز کدام است؟

بهترین محل اقامت از نظر هزینه ای ، هتل آپارتمان ها می باشند . البته اگر بتوانید تورهای چارتری در نوروز پیدا کنید ، قطعا اقامتی ارزان در هتل های مشهد را تجربه می کنید .

  • ۴. در تورهای نوروزی مشهد چند شب اقامت داشته باشیم بهتر است؟

به صرفه ترین مدت زمان اقامت در تور مشهد نوروز ، ۴ شب می باشد . البته این نکته را در نظر داشته باشید که هتل های مشهد در ایام نوروز برای کمتر از ۳ شب قابل رزرو نمی باشد .

  • ۵. نحوه تعیین قیمت تور مشهد نوروز به چه شکل است؟

هزینه تور مشهد نوروز به دو عامل بلیط رفت و برگشت هواپیما / قطار و هتل محل اقامت بستگی دارد . در مورد هتل محل اقامت این نکته را در نظر داشته باشید که هتل محل اقامت شما هرچه به حرم نزدیک تر باشد ، هزینه بیشتری برای اقامت باید پرداخت کنید و اگر هتل شما از حرم دورتر باشد ویا حتی در حومه شهر واقع شده باشد ، هزینه اقامت شما کمتر خواهد بود . در حالت عادی ، ظرفیت هواپیما و یا قطار نوروزی مشهد در ساعات اولیه فروش به اتمام می رسد .

  • ۶. آب و هوای مشهد در نوروز در چه حالتی قرار دارد؟

آب و هوای مشهد در نوروز تا حدودی سرد می باشد . البته که ما توانایی پیش بینی آب و هوای مشهد در نوروز را نداریم و این اطلاعات را فقط بر اساس تجربیات سال گذشته به شما بیان می کنیم .

  • ۷. بهترین وسیله نقیله برای سفر به مشهد در نوروز چیست؟

بهترین وسیله نقلیه برای نوروزی مشهد ، ماشین شخصی است ! اگر نتوانستید با ماشین شخصی به مشهد سفر کنید ، انتخاب دوم شما قطعا قطار و سفرهای ریلی می باشد . قبول داریم که در سفرهای زمینی فاصله زمانی زیادی با مشهد دارید اما باید به این نکته توجه داشته باشید که سفر زمینی از نظر هزینه برای شما به صرفه تر خواهد بود .

  • ۸. دلیل اختلاف قیمت تورهای مشابه نوروزی مشهد در چیست؟

دلیل اختلاف قیمت تورهای مشابه مشهد نوروزی به دو عامل خدمات تور و سود آژانس های مسافرتی بستگی دارد . به طور مثال در یک تور مشهد نوروزی خدمات رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما ، رزرو هتل محل اقامت ، گشت شهری ، بلیط تفریحات آبی و ترانسفر فرودگاهی به شما ارائه می شود و در یک تور مشهد نوروزی دیگر ، فقط خدمات رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما و رزرو هتل محل اقامت به شما ارائه می شود که به تبع هزینه تور اولی از هزینه تور دومی بیشتر است .

نکته مهم : برای دریافت لیست قیمت تور مشهد نوروز می توانید به شماره 09198011245 پیام ارسال کنید و یا

برای دیدن پکیج تور مشهد زمینی نوروز 1403 کلیک کنید .

 

 

 

پکیج تور مشهد زمینی نوروز 1403هفته اول

پکیج تور مشهد زمینی نوروز 1403هفته اول

 

 

مشهد نوروز1403هفته دوم

مشهد نوروز1403هفته دوم

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است

    تلفن تماس : 09120149115