شنبه تا 5 شنبه از ساعت 9 تا 17
09120149115 02188307019
02188307019
09120149115

تور مشهد از تهران و سایر شهرها

حرم امام رضا (ع)

تور مشهد از تهران و سایر شهرها

لطفا قبل از سفر به مشهد به نکات زیر که حاصل سال ها تجربه برگزاری تور مشهد از تهران و سایر شهرها توسط سیاحت ماندگار است دقت کنید! این موارد نتیجه بررسی چالش ها و دغدغه های صدها مسافر و زائر در مورد کیفیت و قیمت تورهای مشهد هوایی و زمینی است .

♦ چه زمانی به مشهد سفر کنیم ؟

1. اگر محصل ندارید ، زمان امتحانات به مشهد سفر کنید

دانشجویان و خانواده هایی که محصل دارند ، معمولا در زمان امتحانات دی و خرداد به سفر نمی روند . در نتیجه درخواست رزرو و قیمت تور مشهد کاهش پیدا می کند . همچنین با توجه به تعداد کم مسافران در این ایام ، فرصت اقامت در بهترین هتل ها و هتل آپارتمان های مشهد را خواهید داشت .

2. اگر می توانید ، پس از تعطیلات نوروز به مشهد سفر کنید

با توجه به کاهش تعداد مسافرین ، بعد از پایان تعطیلات نوروز و نیز در زمان امتحانات پایان سال ، با پایین ترین قیمت تور مشهد از نیمه دوم فروردین تا پایان خرداد ماه مواجه خواهیم بود .

3. جمعه و شنبه را برای شروع سفر به مشهد انتخاب کنید

معمولا پس از تعطیلات آخر هفته ، قیمت بلیط هواپیمای تهران به مشهد کاهش می یابد . اگر نمی خواهید در مناسبت های خاصی به مشهد سفر کنید ، برای کم کردن هزینه های خود جمعه و یا شنبه به سمت مشهد پرواز کنید .

4. قیمت تور مشهد در سایر مناسبت های مذهبی

بیشترین نرخ تور مشهد مربوط به عید نوروز ، شهادت و ولادت امام رضا (ع) می باشد و علت آن افزایش چشمگیر حجم سفر به مشهد است . اما با توجه به حال و هوای حرم امام رضا در این ایام ، سفر به مشهد در زمان برگزاری مناسبت های مذهبی بسیار خاطره انگیز خواهد بود .

♦ قطار یا هواپیما ؟ چگونه راحت و کم هزینه به مشهد سفر کنیم ؟

بهترین ایرلاین و بهترین ساعت پرواز در تور هوایی

برای پرواز به مشهد ، ایرلاین های ماهان و ایران ایر بهتر اما گران تر هستند . ثابت نبودن قیمت پرواز مشهد باعث تغییرات شدید قیمت تور مشهد هوایی شده است . به طور مثال نرخ پروازهای مشهد بامدادی یا عصرگاهی برای مسیر رفت قیمت مناسب تری دارند . را به شما پیشنهاد می کنیم .

تور مشهد با قطار فدک ، نورالرضا یا زندگی ، طولانی اما لوکس و راحت

اگر چه سفر ریلی از تهران به مشهد 10 تا 14 ساعت طول می کشد اما اگر تور مشهد با قطارهای لوکس نورالرضا ، زندگی و فدک را رزرو کنید ، سفر خوب و راحتی خواهید داشت .

پیشنهاد می کنیم ، قطارهای شب رو را برای سفر به مشهد انتخاب کنید .

♦ تور مشهد از همه شهرها برگزار می شود !

علاوه بر تور تهران مشهد ، از سایر شهرهای دارای فرودگاه نیز می توان به این شهر سفر کرد . همچنین سیاحت ماندگار تور زمینی با قطار را نیز تقریبا از همه شهرهای کشور برگزار می کند . در این بین تور تهران مشهد با قطار از طرفداران بیشتری برخوردار است . 

♦ تور مشهد از شیراز 

تور مشهد از همه شهرهای ایران به صورت زمینی ، هوایی و یا هر دو برگزار می شود و تور شیراز – مشهد هم یکی از همین تورها است . شهر شیراز یکی از کلان شهرهای ایران است که بیش از 1/5 میلیون نفر جمعیت دارد . همین امر باعث افزایش متقاضیان تور مشهد از شیراز به خصوص در فصل گرم تابستان می شود .

راه های ارتباطی تور شیراز – مشهد

تور شیراز – مشهد با توجه به راه های ارتباطی این دو شهر ، به سه نوع ، تور هوایی شیراز – مشهد ، تور شیراز – مشهد با قطار و تور شیراز – مشهد با اتوبوس دسته بندی می شود .

بلیط هواپیما شیراز – مشهد

تعداد پروازهای شیراز – مشهد در روزهای مختلف متغیر است . در بعضی روزها تنها 2 پرواز فرودگاه شهید دستغیب شیراز را به مقصد مشهد ترک می کند که یکی از آن ها صبح و دیگری عصر است . روزهایی که تعداد مسافر زیاد است ، تعداد پروازها به 3 پرواز افزایش می یابد تا شب هنگام نیز یک پرواز مشهد وجود داشته باشد .

فرودگاه شیراز : فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز چهارمین فرودگاه پر رفت و آمد کشور است . این فرودگاه در فاصله 15 کیلومتری مرکز شهر شیراز قرار دارد و راه های دسترسی به آن ، تاکسی ، مترو ، اتوبوس و ماشین شخصی می باشد .

فرودگاه مشهد : فاصله فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد تا حرم امام رضا در حدود 10 کیلومتر است و طی این مسیر با خودرو ، تنها 25 دقیقه به طول می انجامد.

قطار شیراز – مشهد

فاصله زمانی مسیر ریلی شیراز – مشهد ، چیزی در حدود 22 تا 24 ساعت است که حدودا دو برابر بیشتر از مدت زمانی است که در مسیر قطار تهران – مشهد خواهید بود . همچنین باید یادآوری کنیم که قطارهای تندرو در این مسیر فعال نبوده و بهتر است که از قطارهایی با امکانات و خدمات مناسب برای سفر به مشهد از شیراز استفاده کنید. اگرچه قطار لوکسی مثل قطار فدک در این مسیر حرکت ندارد اما قطارهای 4 تخته پلور سبز ، امید ، غزال و سریر در این مسیر حرکت می کنند.

ایستگاه راه آهن شیراز : فاصله ایستگاه راه آهن شیراز تا مرکز شهر شیراز حدودا 30 کیلومتر است . فاصله زمانی این ایستگاه تا مرکز شهر شیراز با تاکسی 30 دقیقه بوده و شما می توانید از پایانه های تاکسیرانی شیراز سوار ماشین شده و به راحتی خود را به ایستگاه راه آهن شیراز برسانید .

ایستگاه راه آهن مشهد : ایستگاه راه آهن مشهد در قسمت شمالی شهر مشهد و در فاصله دو کیلومتری از حرم امام رضا (ع) واقع شده است . از ایستگاه قطار مشهد با استفاده از اتوبوس تندرو ، تاکسی و مترو به راحتی می توانید خود را به هر نقطه از شهر مشهد برسانید.

√ تور مشهد از شیراز با اتوبوس ، همه روزه بعد از ظهر از پایانه کاراندیش شیراز حرکت کرده و 16 ساعت بعد ، به شهر مقدس مشهد خواهد رسید .

√ هنگام رزرو تور ، بعضی از هتل ها ترانسفر استقبال رایگان دارند . معمولا هتل های 4 و 5 ستاره این خدمات را دارند ولی هتل هایی که ترانسفر ندارند ، با پرداخت هزینه امکان تهیه ترانسفر وجود دارد .

هزینه تور مشهد از شیراز

هزینه تور مشهد از شیراز با قطار کمی بیشتر از هزینه همین تور از تهران است . این هزینه در ایام مختلف تغییر کرده و در ایام پیک تا 100 درصد گران تر از روزهای عادی است . هزینه تور هوایی مشهد از شیراز نیز کمی گران تر از تور مشهد با قطار است . دلیل گران تر بودن هزینه سفر به مشهد از شیراز نسبت به تهران نیز در این است که تعداد پرواز شیراز – مشهد بسیار کمتر از مسیر تهران – مشهد است و همین مساله باعث افزایش نرخ تور مشهد از شیراز نسبت به تور مشهد از تهران شده است .

تور مشهد از شیراز با قیمت عالی

در مسیر شیراز به مشهد به دلیل کم بود وسیله نقلیه و به همان اندازه مسافر معمولا تور لحظه آخری و ارزان نداریم . تقریبا هیچ یک از پروازها و قطارها شیراز را خالی به سمت مشهد ترک نمی کنند . در نتیجه امکان ارزان شدن قیمت بلیط هواپیما و بلیت قطار مشهد پایین است ، مگر اینکه شرایط تور مشهد استثنائی باشد . در این شرایط ، نرخ تور مشهد از شیراز کاهش پیدا می کند ولی باز هم به نسبت تور مشهد از تهران نرخ ها بیشتر خواهند بود .

♦ تور مشهد از تبریز

تور مشهد از تبریز ، یکی از تورهای پرطرفدار داخلی است که به صورت تور هوایی مشهد ، تور مشهد از تبریز با قطار ، تور رمینی مشهد از تبریز با اتوبوس و تور زمینی مشهد از تبریز با خودرو شخصی برگزار می شود . مردم شهر تبریز و سایر شهرهای استان های آذری زبان کشورمان ، از دیرباز عاشق و دلباخته اهل بیت علیهم السلام بوده و این دلباختگی سبب شده تا هر سال زائرین بسیاری در قالب تور مشهد از تبریز ، عازم شهر مقدس شوند . شرکت مسافرتی سیاحت ماندگار ، افتخار دارد تا با ارائه تور مشهد از تبریز با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ، سفری امن و خاطره انگیز را برای شما تدارک ببیند .

راه های ارتباطی تبریز به مشهد ، هر طور که راحت هستید سفر کنید

مسافرین تور مشهد از تبریز برای زیارت امام مهربانی ها باید از ابتدا تا انتهای رشته کوه البرز را پیش روی دارند و این مسیر را از راه های هوایی ، زمینی طی کنند . برای این کار شهروندان عزیز تبریزی می توانند تور مشهد از تبریز هوایی ، تور مشهد از تبریز زمینی و تور مشهد از تبریز با قطار را از طریق آژانس مسافرتی سیاحت ماندگار رزرو نمایند.

تور هوایی مشهد از تبریز ، پر هزینه و کم دردسر

از فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز ، روزانه دو پرواز در ساعات مختلف صبح و عصر از تبریز به مقصد مشهد مقدس انجام می شود ، که البته احتمال تغییر ساعت پروازها در طول سال و در فصل ها مناسبت های مختلف وجود دارد .

فرودگاه شهید مدنی تبریز : فرودگاه بین المللی شهید مدنی در شمال غرب کلان شهر تبریز واقع شده دارای یک فرودگاه اقماری به نام فرودگاه سهند است . برای دسترسی به فرودگاه تبریز ، اتوبوس های شهری سازمان اتوبوس رانی شهرداری تبریز به صورت مرتب از بازار تبریز به مقصد فرودگاه تبریز و بالعکس در رفت و آمد هستند . خدمات تاکسیرانی فرودگاه تبریز نیز توسط تاکسی رانی فرودگاه وابسته به سازمان تاکسی رانی شهرداری تبریز صورت می گیرد. همچنین فرودگاه تبریز دارای پارکینگ اختصاصی است که به صورت شبانه روزی جهت پارک خودروهای سواری در نظر گرفته شده است .

♦ تور مشهد از اصفهان

سفر از اصفهان به مشهد ، به طرق مختلفی امکان پذیر است . شما می توانید با وسایل نقلیه مختلفی از اصفهان به مشهد سفر کنید که از آن جمله می توان به هواپیما ، قطار ، اتوبوس و حتی خودرو شخصی اشاره کرد . بسیاری از مسافران تور مشهد از اصفهان تنها با رزرو هتل های مشهد از طریق آژانس سیاحت ماندگار و سفر با خودرو شخصی از طریق آزاد راه قم – گرمسار ، به زیارت امام مهربانی ها می روند .

پرواز اصفهان به مشهد

تقریبا روزی دو پرواز اصفهان – مشهد از فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان انجام می شود ، که البته در تعطیلات و مناسبت های مختلف که تقاضا برای تور مشهد از اصفهان با هواپیما افزایش بیشتر می شود ، این تعداد به چند پرواز در روز افزایش پیدا می کند . پرواز اصفهان به مشهد هر روز ظهر و عصر بوده و مدت زمان سفر به مشهد از اصفهان با هواپیما 1 ساعت و 35 دقیقه خواهد بود .

فرودگاه شهید بهشتی اصفهان : در شمال شرق اصفهان و اتوبان شهید اردستانی قرار گرفته و به دلیل دور بودن از شهر اصفهان ، هیچ تاکسی خطی در مسیر این فرودگاه و مرکز شهر اصفهان کار نمی کند. اما سرویس تاکسیرانی وابسته به شهرداری در محوطه فرودگاه وجود دارد . البته راه ساده رسیدن به فرودگاه شهید بهشتی ، اتوبوس است . اتوبوس های فرودگاه در میدان دوم از ساعت 6 صبح تا 9 شب هر یک ساعت و نیم به سمت ترمینال اتوبوسرانی کاوه حرکت می کنند . از ترمینال کاوه هم اتوبوس ها به سمت صفه و جنوب اصفهان دسترسی دارند .

قطار اصفهان – مشهد

هر روز دو قطار 4 تخته ، ایستگاه راه آهن اصفهان را به مقصد مشهد ترک می کنند . قطار اصفهان – مشهد همه روزه ساعت 16:20 از اصفهان حرکت کرده و در ساعت 10:20 صبح فردا به مشهد می رسد .

مسیر تور زمینی اصفهان – مشهد

از طریق راه های ارتباطی زمینی بسیاری می توانید خود را از اصفهان به مشهد برسانید . اما چه با اتوبوس بخواهید به مشهد بروید و چه با خودرو شخصی ، یکی از بهترین راه های زمینی اصفهان به مشهد ، مسیر اصفهان – قم – گرمسار – سمنان – مشهد است . البته مسیرهای دیگری هم وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند .

هزینه تور مشهد از اصفهان

اگر تور خود را از آژانس معتبری مثل سیاحت ماندگار رزرو نمایید . از هر کجای ایران که بخواهید به مشهد سفر کنید . قیمت هتل یکسان خواهد بود . اما تفاوت قیمت تور مشهد از اصفهان نسبت به تور مشهد از تهران ، مربوط به نرخ بلیط پرواز یا قطار است . مسیر تهران روزانه بیش از 20 پرواز داشته و حجم مسافر بیشتری دارد . اما مسیر اصفهان به مشهد در روز نهایتا 2 پرواز دارد . کم بودن تعداد پروازها و قطارهای تور مشهد از اصفهان ، باعث می شود تا ظرفیت پرواز و قطار اصفهان – مشهد ، همیشه تقریبا تکمیل بوده و به همین جهت کمتر پیش می آید که بتوان بلیط مشهد از اصفهان را با قیمتی ارزان تهیه کرد . اما باز هم در اینجا نقش آژانس مسافرتی بسیار مهم است و کانتر تور مشهد باید بتواند بلیط اصفهان – مشهد را با کمترین قیمت ممکن برای شما تهیه نماید .

 

تور مشهد ، لزوما به معنای کاروان زیارتی مشهد نیست !

توجه داشته باشید که تور مشهد لزوما به معنای سفر گروهی یا کاروان زیارتی مشهد نیست . کلمه تور به رزرو هتل ( محل اقامت ) و خرید بلیط رفت و برگشت ( اتوبوس ، قطار یا هواپیما ) نیز برمی گردد . در نتیجه هم به صورت گروهی و هم انفرادی می توانید به مشهد مقدس سفر کنید .

برای خرید تور ارزان مشهد این کارها را نکنید .

هر هتل ارزانی را رزرو نکنید !

یکی از عوامل تعیین کننده در قیمت تورهای مشهد ، کیفیت و خدمات هتل محل اقامت است . به طور مثال برخی از هتل های مشهد خدماتی همچون غذا یا ترانسفر فرودگاهی را حذف و قیمت پایین تری را ارائه می دهند . پس قبل از رزرو باید خدمات و امکانات هتل ها و کیفیت آن ها را نیز مقایسه کنید تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید .

با اتوبوس ، سفری ارزان و خسته کننده خواهید داشت .

بلیط هواپیما مشهد گران ترین نرخ را دارد . تور زیارتی مشهد از تهران و سایر شهرها با قطار یا اتوبوس قیمت ارزان تری نسبت به هواپیما دارد ؛ بنابراین ارزان ترین تورها را می توانید با قطار و اتوبوس برای خود رزرو کنید . همچنین لازم به ذکر است که برخی از قطارهای مسیر مشهد دارای واگن باربری هستند ؛ بنابراین شما می توانید خودروی خود را نیز با این نوع قطارها به مشهد ببرید .

وسواس زیادی برای رزرو تور مشهد ارزان به خرج دهید

کیفیت تور ارزان مشهد می تواند بسیار بد و یا بسیار راضی کننده باشد ؛ همه چیز به توقع و اطلاعات شما از این سفر بستگی دارد . البته آژانس مسافرتی که از طریق آن اقدام به خرید تور مشهد ارزان می کنید نیز بسیار مهم می باشد . اگرچه این نوع تورها معمولا پایین ترین قیمت را دارند اما سیاحت ماندگار کیفیت محل اقامت و وسیله سفر را برای شما در بهترین شکل برای تور ارزان مشهد حفظ کرده است .

 

 

مشهد دی

مشهد دی

 

 

 

مشهدآذر

مشهدآذر

 

 

مشهد آذر

مشهد آذر

 

 

مشهد آبان

مشهد آبان

 

جهت اطلاع از قیمت و تاریخ تور مشهد زمینی کلیک کنید

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است

    تلفن تماس : 09120149115