شنبه تا 5 شنبه از ساعت 9 تا 17
09120149115 02188307019
02188307019
09120149115

تور قشم نوروز 1403

تور قشم نوروز 1403

تور قشم نوروز یکی از تورهای محبوب برای سفرهای نوروزی است . آب وهوای قشم در ایام نوروز خوب و قیمت ها نیز به نسبت تور کیش پایین است . از این رو بسیاری از مردم قشم را برای سفر در ایام نوروز انتخاب نی کنند . وجود جاذبه های تاریخی و طبیعی فراوان و نیز امکان سفر به این جزیره به صورت زمینی و هوایی ، از جمله عوامل جذابیت تور قشم در نوروز 1402 است . اما قبل از رزرو تور قشم نوروز ، بهتر است به چند نکته توجه داشته باشید .

پیش بینی وضع هوای جزیره قشم در نوروز 1403

جزیره قشم در فصل بهار و به خصوص اوایل آن یعنی فروردین ماه و تعطیلات عید ، آب و هوایی خنک و مطبوع دارد . رطوبت هوا نیز در ایام نوروز بسیار پایین است که البته با نزدیک شدن به تابستان ، بر میزان آن افزوده خواهد شد ؛ به طوری که نباید نگران دما و رطوبت هوای قشم در نوروز 1402 باشید . اما آسمان قشم در این ایام ممکن است گاهی ابری و حتی بارانی باشد . البته بارش باران به حدی نیست که آزار دهنده بوده و کل روز شما را خراب کند . با این حال بهتر است یک بارانی سبک در سفر به قشم همراه خود داشته باشید .

در نوروز 1403 چگونه خود را به قشم برسانیم ؟

تور قشم نوروز 1403 به دو صورت هوایی و زمینی برگزار می شود .

  • . در تور هوایی قشم شما از تمامی شهرهایی که در به مقصد فرودگاه قشم پرواز دارند می توانید خود را به قشم برسانید . در حال حاضر :
  1. . پرواز قشم از شهرهای تهران ، شیراز ، اصفهان و مشهد برگزار می شود .
  2. زمان پرواز از تهران تا قشم 1 ساعت و 55 دقیقه است . و همه روزه از مبدا تهران برگزار می شود .
  • . در تور زمینی قشم نیز می توانید از مبدا تبریز ، تهران ، مشهد ، اصفهان یا یکی از شهرهایی که در مسیر خط آهن بندرعباس قرار دارند ، با قطار خود را به بندرعباس رسانده و از طریق اسکله شهید حقانی بندرعباس و با شناورها به اسکله شهید ذاکری قشم بروید .

    زمان حرکت قطار : همه روزه در ساعات مختلف روز از تهران

    زمان سفر دریایی از بندرعباس به قشم : 40 تا 60 دقیقه

قیمت تور قشم در نوروز 1403 چقدر گرانتر می شود ؟

حجم سفر به جزیره قشم در ایام عید افزایش به چند برابر دیگر ایام سال خواهید رسید . همین عامل هم سبب افزایش قیمت پرواز و هتل قشم در ایام نوروز است . به طوری که ممکن است قیمت بلیط پرواز یا قطار قشم تا بیش از 2 برابر قیمت بلیط قشم در اواسط زمستان برسد . هتل های قشم نیز در این ایام ، قیمت ها را تا دو برابر دیگر ایام سال افزایش می دهند . بدین ترتیب برای رزرو تور قشم نوروز 1403 باید دو برابر هزینه کنید . البته قیمت تور کیش در نیمه دوم تعطیلات عید کمی کاهش خواهد یافت .

حواستان به پرشدن هتل های قشم در نوروز 1403 هست ؟

بهتر است هر چه سریع تر یکی از هتل های خوب قشم را رزرو کنید ، وگرنه تا اواخر بهمن احتمالا هیچ از آن ها ظرفیت خالی نداشته باشند . در صورتی هم که بیشتر از 5 نفر هستید ، اقامت در سوئیت برای شما به صرفه تر از هتل های لوکس قشم خواهد بود .

هتل های خوب قشم

کیفیت هتل های قشم به اندازه هتل های کیش نیست . اما با کمی بررسی می توانید چند هتل خوب در قشم را برای اقامت در تور قشم نوروز 1403 رزرو نمایید . از جمله هتل های خوب قشم می توان به هتل های آتامان ، ارم ، بهشت ، آرتا ، فولتون ، ایرمان ، سینگو اشاره کرد .

کدام تفریحات قشم را در نوروز 1403 امتحان کنیم ؟

در تور قشم نوروز می توانید از مراکز تفریحی این جزیره دیدن و تفریحات مهیج دریایی و ساحلی از جمله پاراسل ، فلای بورد ، شاتل سواری ، غواصی ، کایت بوردینگ ، بیگ بال ، اسکوتر زیردریایی ، کشتی تفریحی ، جایروکوپتر ، شترسواری و سافاری را تجربه کنید . البته می توانید با یک تیر دو نشان زده و دربازدید ازذ جزایر ناز ، تفریحاتی که در این جزایر به مسافرین تور قشم ارائه می شود را امتحان کنید .

جاذبه های طبیعی قشم در تور نوروز 1403

تور قشم نوروز 1403 ، این فرصت را برای شما فراهم می کند که از گونه های گیاهی و جانوری زیبا از جمله جنگل های دریایی حرا ، دلفین ها ، لاکپشت ها و نیز دیواره های زیبای مرجانی ، دیدن کنید . همچنین می توانید ورزش های آبی چون غواصی را در کنار دیوارهای مرجانی  ، با قیمتی پایین تر از هر جای دیگری در جهان تجربه کنید .

مراکزی برای خرید بهاری در تور قشم نوروز 1402

نوروز 1403 زمان مناسبی برای خرید عمده و ارزان از جزیره قشم نیست . برای این منظور باید فصل گرم تابستان را برای تور قشم انتخاب کنید . زیرا تابستان بهترین زمان برای خرید در قشم است . اما اگر باز هم قصد خرید از قشم در نوروز 1403 را دارید بهتر است یکی از مراکز خرید معروف قشم همچون بازار قدیم ، بازار ستاره ، بازار پردیس ، مرکز خرید مرجان ( لولو سنتر قشم ) مجتمع تجاری سیتی سنتر ، مرکز خرید آتلامتیس در قشم و مجتمع تجاری پرشین گلف ، بازار قدیم درگهان ، پاساژ ایران زمین ، بازار زمرد ، مجتمع تجاری مروارید ، مجتمع تجاری دو دلفین ، مجتمع تجاری نور ، مجتمع تجاری اطلس ، بازار نخل درگهان ، مجتمع الماس و قشم پلازا در درگهان را برای خرید انتخاب کنید .

 

 

قشم نوروز 1402

قشم نوروز 1402

 

 

نکته مهم : برای دریافت لیست قیمت تور قشم نوروز می توانید به شماره 09125198388 پیام ارسال کنید و یا

برای دیدن پکیج تور قشم زمینی نوروز ۱۴۰3 کلیک کنید .

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است

    تلفن تماس : 09120149115