شنبه تا 5 شنبه از ساعت 9 تا 17
09120149115 02188307019
02188307019
09120149115

تور کیش نوروز 1403

تور کیش نوروز 1402

تور کیش نوروز 1403

در شروع سال جدید و آغاز فصل سفرها و تورهای داخلی علی الخصوص تور کیش ، یک سری سوالات ذهن ما را درگیر خود خواهد کرد . ما در این بخش قصد داریم به س.الاتی که اغلب مسافران از مشاورین تور کیش سیاحت ماندگار می پرسند پاسخ دهیم . پس در ادامه با ما همراه باشید تا شما هم جواب سوال خود در مورد تور کیش نوروز 1402 بیابید .

◊ 8 سوال متداول تور کیش نوروز 1403 ◊

 

  • 1. اختلاف قیمت تور کیش نوروز با تور کیش در دیگر ایام سال چقدر است؟

با توجه به اینکه در خواست تور کیش در عید نوروز افزایش زیادی دارد ، تورهای نوروزی کیش اختلاف قیمت زیادی با تورهای کیش در دیگر ایام سال دارند . در حالت عادی ، این اختلاف قیمت به 2/000/000 تومان نیز می رسد . دلیل اختلاف قیمت تور کیش نوروز 1402 افزایش قیمت بلیط رفت و برگشت هواپیما و هتل محل اقامت می باشد . البته که توجه داشته باشید این اختلاف قیمت فقط به تورها و هتل های کیش مربوط نیست و حتی خرید سوغات و خورد وخوراک نیز در عید با افزایش قیمت قابل توجهی مواجه است .

  • 2. بهترین زمان خرید تور کیش نوروز چه زمانی است؟

بهترین زمان خرید تور نوروز کیش ، به زمان سفر شما بستگی دارد . در صورتی که تمایل داشته باشید نیمه اول تعطیلات نوروز به کیش سفر کنید ، بهتر است تور خود را از اواسط بهمن تا اواسط اسفند خریداری کنید . اما اگر قصد دارید نیمه دوم تعطیلات عید به کیش سفر کنید ، بهتر است تور کیش نوروز 1402 خود را در هفته اول عید نوروز خریداری کنید . چرا که به طور معمول تورهای کیش نوروزی برای هفته دوم ، در هفته اول عید کاهش قیمت قابل توجهی خواهند داشت .

  • 3. به صرفه ترین محل اقامت تورهای کیش نوروزی کدام است؟

به صرفه ترین محل اقامت تور کیش نوروز را دو عامل ستاره های هتل و تعداد نفرات مسافرین تعیین می کند . در صورتی که گروهی و بیش از 5 سفر می کنید ، هزینه اقامت شما در سوئیت به صرفه تر خواهد بود . اما اگر تنها سفر می کنید و یا حداکثر 4 نفر هستید ، بهترین انتخاب شما می تواند هتل های 3 ستاره جزیره کیش باشد . عامل بعدی یعنی  ستاره های هتل نیز بسیار تاثیر گذار خواهند بود . به این دلیل که هر چه ستاره های هتل بیشتر شود به همان میزان قیمت هتل هم بیشتر خواهد شد .

  • 4. در تورهای نوروزی کیش ، چند شب اقامت داشته باشیم بهتر است؟

به صرفه ترین مدت زمان اقامت در تور کیش نوروزی ، 3 شب می باشد . چرا که در ایام نوروز نمی توانید هتل های کیش را برای کمتر از 3 شب رزرو نمایید . پس این حداقل زمان سفر به کیش می باشد . برای هر شب اقامت اضافه در کیش برای هتل های 2 و 3 ستاره مبلغی در حدود 800 هزار تومان تا 1 میلیون و 300 هزار تومان و برای هتل های 5 ستاره و لوکس کیش برای 1 شب اضافه ، مبلغی بالغ بر 2 الی 5 میلیون تومان باید پرداخت نمایید .

  • 5. نحو تعیین قیمت تور کیش نوروز به چه شکل است؟

هزینه تور کیش نوروز به دو عامل بلیط رفت و برگشت هواپیما و هتل محل اقامت بستگی دارد . به طور معمول تورهای کیش به صورت پکیج ارائه می شود و نمی توانید پرواز رفت و برگشت خود را تغییر دهید . در مورد هتل محل اقامت نیز این نکته را در نظر داشته باشید که هتل محل اقامت شما هیچ تاثیری در قیمت هتل ندارد و دلیل آن هم این است که جزیره مساحت زیادی ندارد و دسترسی به همه مراکز جزیره بسیار آسان می باشد . نکته ای که در قیمت هتل تاثیر دارد خدمات و ستاره های هتل می باشد . در آخرین مرحله هم تعداد شب های اقامت شما در هتل تعیین کننده قیمت تور کیش نوروز 1402 می باشد .

 

  • 6. آب و هوای کیش در نوروز در چه حالتی قرار دارد؟

آب و هوای فصل بهار در جزیره کیش مخصوصا در ایام نوروز، در معتدل‌ترین حالت خود قرار دارد. البته آب و هوا جزو مواردی است که پیش‌بینی آن در توان ما نیست و فقط براساس تجربه سال‌های گذشته، وضعیت آب‌و‌هوا را به شما اعلام می‌کنیم. پس در ایام نوروز شاهد هوایی مطبوع و دلپذیر در جزیره کیش خواهد بود که شاید در هیچ زمان دیگری از سال شاهد آن نخواهیم بود. پس فرصت را برای لذت بردن از این آب و هوا از دست ندهید و همین حالا با مشاوران ما در نهال گشت تماس گرفته و مقدمات یک تور داخلی را فراهم کنید.

 

  • 7. بهترین وسیله نقلیه برای سفر به کیش در نوروز چیست؟

قطعا همیشه بهترین وسیله سفر به کیش هواپیما می‌باشد. دلیل آن هم طولانی بودن مسیر می‌باشد. البته امنیت سفر هم بسیار مهم می‌باشد. در سفر هوایی نه شاهد ترافیک خواهیم بود، نه خستگی مسیر، نه خطر تصادفات جاده‌ای را شاهد خواهیم بود. با سفر هوایی به کیش، در نهایت استفاده بیشتر از زمان سفر در انتظار شما خواهد بود.

 

  • 8. دلیل تفاوت قیمت تورهای مشابه کیش نوروزی در چیست؟

دلیل اختلاف قیمت تورهای مشابه کیش نوروزی به دو عامل خدمات تور و سود آژانس‌های مسافرتی بستگی دارد. به طور مثال در یک تور کیش نوروزی خدمات رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما، رزرو هتل محل اقامت، گشت جزیره، بلیط تفریحات جزیره و ترانسفر فرودگاهی به شما ارائه می‌شود و در یک تور کیش نوروزی دیگر، خدمات رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما و رزرو هتل محل اقامت فقط به شما ارائه می‌شود که به تبع هزینه تور اولی از هزینه تور دومی بیشتر است. البته آژانس‌های معتبر از تخفیفات رزرو تور کیش نوروز 1402 نیز شما را بی نصیب نخواهند گذاشت.

تلفن تماس : 09120149115