شنبه تا 5 شنبه از ساعت 9 تا 17
09120149115 02188307019
02188307019
09120149115

تور زمینی استانبول ویژه نوروز 1403

نوروز 1403 استانبول

نوروز تنها مختص ما ایرانیان و فارسی زبان ها نیست . در کشور ترکیه نیز عید نوروز جشن گرفته می شود . نوروز در کشور ترکیه به نام های نوروز سلطانی (Nevruz) سلطان نوروز (Sultan Nevruz) سلطان نوریز (Sultan Navriz) و نهم ماه مارس شناخته شده و مردم این منطقه هر ساله فرارسیدن عید نوروز را جشن گرفته ، به دید و بازدید یکدیگر می روند و به رقص، آوازخوانی و آتش بازی می پردازند . تور استانبول نوروز 1403 فرصتی مناسب است تا علاوه بر تجربه سفر به استانبول ، با آداب و رسوم مردم ترکیه و جشن های مخصوص عید نوروز در این کشور آشنا شد .

جشنواره نوروزی استانبول

استانبول به عنوان پایتخت گردشگری ترکیه، همه ساله میزبان گردشگران نوروزی بسیاری از کشورمان است. به همین دلیل با آغاز فصل بهار و در ایام نوروز ، فستیوال ها و جشنواره های نوروزی بسیاری در استانبول برگزار می شود که از می توان به موارد زیر اشاره کرد :

فستیوال کتاب فروشان استانبول

فستیوال بیبلیو هر ساله در فصل بهار و در ماه مارس، 40 کتاب فروش از سراسر استانبول در ایستگاه مترو حیدرپاشا دور هم جمع می شوند و در فضایی صمیمی کتاب های خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهند.

فستیوال بین المللی رقص

بعد از ایام تعطیلات و از 28 مارچ تا 2 آپریل در استانبول برگزار شده و در این جشن شرکت کنندگانی از سراسر دنیا برای یادگیری رقص به این شهر سفر خواهند کرد .

نمایشگاه بین المللی کتاب CNR

همه ساله در منطقه یشیل کوی استانبول برگزار شده و 350 ناشر از 20 کشور دنیا کتاب های خود را برای فروش به این نمایشگاه می آورند .

فستیوال گل های لاله

گل لاله برای مردم ترکیه بسیار حائز اهمیت بوده و جزئی از فرهنگ این کشور به حساب می آید . با فرا رسیدن فصل بهار ، فستیوال گل لاله در مشهورترین پارک های استانبول برگزار می شود . در فستیوال لاله های استانبول، میلیاردها گل لاله از 120 نوع مختلف وجود داشته و بازدید ازآن رایگان می باشد. درخلال جشنواره گل های استانبول فعالیت های فرهنگ و هنری بسیاری از جمله مسابقه عکاسی از گل های لاله برگزار و به برنده های این مسابقات جایزه اهدا می شود.

خرید از استانبول در فصل بهار

سعی کنید روزهای ابندایی فروردین ماه را برای خرید از فروشگاه های استانبول انتخاب نکنید. زیرا در این زمان فروشگاه ها ، اجناس و پوشاک مناسب فصل خود را عرضه کرده و آن ها را با قیمت های بالایی به فروش می رسانند . همچنین باید در نظر بگیرید که قیمت اجناس در عید امسال نسبت به سال های گذشته افزایش چشمگیری داشته است . اما اگر خوب بگردید می توانید اجناسی با قیمت پایین پیدا کنید .

اقامت در تور استانبول نوروز 1403

در مورد هتل محل اقامت این نکته را در نظر داشته باشید که هرچه هتل شما به مرکز شهر نزدیک باشد، هزینه اقامت شما افزایش می یابد و هرچه شما از مرکز شهر دورتر باشد و یا حتی در حومه شهر واقع شده باشد، هزینه کمتری برای اقامت پرداخت می کنید. البته نباید غافل باشید که ممکن است هزینه جابجایی شما از هتل های اطراف شهر با هزینه اقامت در یک هتل مرکز شهر یکسان باشد ! اما خوب است بدانید که ف هتل های 3 ستاره از نظر هزینه، هتل های 4 ستاره از نظر هزینه و کیفیت و هتل های 5 ستاره از نظر کیفیت برای انتخاب بهترین گزینه هستند .

معرفی هتل 4 ستاره The Central استانبول 

هتل The Central که گارانتی سالیانه آژانس مسافرتی سیاحت ماندگار است در منطقه فاتح استانبول قرار دارد و درست در کنار ایستگاه تراموا Findikzade واقع شده است . در سراسر هتل شما می توانید از اینترنت رایگان هتل استفاده کنید . هتل از 39 اتاق تشکیل شده است که به سبک معاصر تزیین شده اند و آخرین فناوری را برای راحتی میهمانان ارائه می دهند . همه اتاق های هتل دارای تهویه مطبوع ، میزکار ، چای و قهوه رایگان ، مینی بار و حمام ویژه هستند . برخی از اتاق ها دارای قسمت نشیمن هستند. رستوران هتل هر روز صبحانه را در بوفه باز سرو می کند. و انتخاب های لذت بخشی برای نهار و شام به شما ارائه می دهد .هتل ما خدمات 24 ساعته، کرایه اتومبیل و میز تور برای برای راحتی شما ارائه می دهد . هتل تا مرکز تاریخی Penisula ، دو و نیم مایل فاصله دارد . با اقامت در این هتل، مسافر می تواند به راحتی از بازار بزرگ، موزه ایاصوفیه ،کاخ توپکاپی،آب انبار باسیلیکا،مسجدآبی،مسجدفاتح،مسجد سلیمانیه و برخی مکان های دیگر دیدن کند .

هتل سنترال تا فرودگاه استانبول 26 مایل و تا فرودگاه سابیحا گوکچن 27 مایل فاصله دارد . این هتل را زوج های جوان بسیار دوست دارند و به آن امتیاز 9 از 10 داده اند .

برای اطلاع از قیمت تور زمینی استانبول ویژه نوروز 1403 کلیک کنید .

بهترین مدت زمان اقامت در تورهای نوروزی استانبول

به صرفه ترین مدت زمان اقامت در تور نوروزی استانبول ،4 شب می باشد . چرا که با توجه به افزایش قیمت بلیط رفت و برگشت هواپیما ، اقامت بیشتر از 4 شب به صرفه نیست و اختلاف قیمت آن بسیار زیاد است .

به صرفه ترین محل اقامت در تورهای نوروزی استانبول

در موورد به صرفه ترین محل اقامت ، همه چیز به تعداد نفرات شما بستگی دارد . در صورتی که بیشتر از 4 نفر هستید، به صرفه ترین محل اقامت برای شما هتل آپارتمان ها می باشد . اما اگر کمتر از این تعداد هستید،همان اقامت در هتل برای شما به صرفه خواهد بود.

 

تلفن تماس : 09120149115