شنبه تا 5 شنبه از ساعت 9 تا 17
09120149115 02188307019
02188307019
09120149115

تور قشم نوروز 1403

تور قشم نوروز 1402

تور قشم نوروز 1403

تور قشم نوروز یکی از تورهای محبوب برای سفرهای نوروزی است.آب و هوای قشم در ایام نوروز خوب و قیمت ها نیز به نسبت تور کیش پایین است . از این رو بسیاری از مردم قشم را برای سفر در یام نوروز انتخاب می کنند.وجود جاذبه های تاریخی و طبیعی فراوان و نیز امکان سفر به این جزیره به صورت زمینی و هوایی،از جمله عوامل جذابیت تور قشم در نوروز 1402 است.اما قبل از رزرو تور قشم نوروز ، بهتر است به چند نکته توجه داشته باشید.

پیش بینی وضع هوای جزیره قشم در نوروز 1403

جزیره قشم در فصل بهار و به خصوص اوایل آن یعنی فروردین ماه و تعطیلات عید،آب و هوای خنک و مطبوع دارد.رطوبت هوا نیز در ایام نوروز بسیار پایین است که البته با نزدیک شدن به تابستان، بر میزان آن افزوده خواهد، به طوری که نباید نگران دما و رطوبت هوای قشم در نوروز 1403 باشید . اما آسمان قشم در این ایام ممکن است گاهی ابری و حتی بارانی باشد. البته بارش باران به حدی نیست که آزار دهنده بوده و کل روز شما را خراب کند. با این حال بهتر است یک بارانی سبک در سفر به قشم همراه خود داشته باشید.

در نوروز 1403 چگونه خود را به قشم برسانیم؟

تور قشم نوروز 1403 به دو صورت هوایی و زمینی برگزار می شود.

  • در تور هوایی قشم شما از تمامی شهرهایی که به مقصد فرودگاه قشم پرواز دارند می توانید خود را به قشم برسانید.در حال حاضر :

پرواز قشم از شهرهای تهران ، شیراز ، اصفهان و مشهد برگزار می شود.

زمان پرواز از تهران تا قشم 1 ساعت و 55 دقیقه است.

پرواز قشم از مبدا تهران همه روزه برگزار می شود.

  • در تور زمینی قشم نیز می توانید از مبدا تبریز،تهران،مشهد،اصفهان یا یکی از شهرهایی که در مسیر خط آهن بندرعباس قرار دارند،با قطار خود را به بندرعباس رسانده و از طریق اسکله شهید حقانی بندرعباس و با شناورها (لنج ها) به اسکله شهید ذاکری قشم بروید.

زمان حرکت قطار : همه روزه در ساعات مختلف روز از تهران

زمان سفر دریایی از بندرعباس به قشم : 40 تا 60 دقیقه

 

قیمت تور قشم در نوروز 1403 چقدر گرانتر می شود ؟

حجم سفر به جزیره قشم در ایام عید به چند برابر دیگر ایام سال خواهد رسید. همین عامل سبب افزایش قیمت پرواز و هتل قشم در ایام نوروز است. به طوری که ممکن است قیمت بلیط پرواز یا قطار قشم تا بیش از 2 برابر قیمت بلیط قشم در اواسط زمستان برسد.هتل های قشم نیز در این ایام، قیمت ها را تا دو برابر دیگر ایام سال افزایش می دهند . بدین ترتیب برای رزرو تور قشم نوروز 1402 باید دو برابر هزینه کنید . البته قیمت تور قشم در نیمه دوم تعطیلات عید کمی کاهش خواهد یافت .

حواستان به پرشدن هتل های قشم در نوروز 1403 هست؟

بهتر است هرچه سریع تر یکی از هتل های خوب قشم را رزرو کنید، وگرنه تا اواخر بهمن احتمالا هیچ از آن ها ظرفیت خالی نداشته باشند. در صورتی هم که بیشتر از 5 نفر هستید،اقامت در سوئیت برای شما به صرفه تر از هتل های لوکس خواهد بود.

هتل های خوب قشم

کیفیت هتل های قشم به اندازه هتل های کیش نیست.اما با کمی بررسی می توانید چند هتل خوب در قشم را برای اقامت در تور قشم نوروز 1403 رزرو نمایید.از جمله هتل های خوب قشم می توان به هتل آتامان،ارم،آرکا،آرتا،فولتون،بوتیک ایرمان و سینگو اشاره کرد.

کدام تفریحات قشم را در نوروز 1403 امتحان کنیم ؟

در تور قشم نوروزی می توانید از مراکز تفریحی این جزیره دیدن و تفریحات مهیج دریایی و ساحلی از جمله پاراسل،فلای بورد،شاتل سواری،غواصی،کایت بوردینگ،بیگ بال،اسکوتر زیردریایی،کشتی تفریحی،جایروکوپتر،شترسواری و سافاری را تجربه کنید.البته می توانید با یک تیر دو نشان زده و در بازدید از جزایر ناز،تفریحاتی که در این جزایر به مسافران ارائه می شود را امتحان کنید.

جاذبه های طبیعی قشم در تور نوروز

تور قشم نوروز 1403، این فرصت را برای شما فراهم می کند که از گونه های گیاهی و جانوری زیبا از  جمله جنگل های دریایی حرا،دلفین ها،لاکپشت ها و نیز دیواره های زیبای مرجانی ، دیدن کنید.همچنین می توانید ورزش های آبی چون غواصی را در کنار دیوارهای مرجانی،باقیمتی پایین تر از هرجای دیگری در جهان تجربه کنید.

مراکزی برای خرید بهاری در تور قشم نوروز 1403

نوروز 1403 زمان مناسبی برای خرید عمده و ارزان از جزیره قشم نیست . برای این منظور باید فصل گرم تابستان را برای تور قشم انتخاب کنید.زیرا تابستان بهترین زمان برای خرید در قشم است.اما اگر باز هم قصد خرید از قشم در نوروز 1403 را دارید بهتر است یکی از مراکز خرید معروف قشم همچون بازار قدیم،بازارستاره،بازارپردیس،مرکزخریدمرجان،مجتمع تجاری سیتی سنتر،مرکز خرید آتلانتیس در قشم و مجتمع تجاری دریا،مجتمع تجاری پرشین گلف،بازار قدیم درگهان،پاساژ ایران زمین،بازار زمرد،مجتمع تجاری مروارید،مجتمع تجاری دو دلفین،مجتمع تجاری نور،مجتمع تجاری اطلس،بازار نخل درگهان،مجتمع الماس و قشم پلازا در درگهان را برای خرید انتخاب کنید.

 

 

 

تلفن تماس : 09120149115