شنبه تا 5 شنبه از ساعت 9 تا 17
09120149115 02188307019
02188307019
09120149115

تور ترکیه نوروز 1403

تور ترکیه نوروز 1402

 

بهترین شهرهای ترکیه برای سفر در عید بر اساس هدفتان

اینکه کدام شهر را برای سفر به ترکیه در عید نوروز انتخاب میکنید ،اولین چالشی است که احتمالاُ با آن برخواهید خورد. به هرحال ، قصد داریدوارد کشوری شوید که هزاران سال قدمت دارد و پر است از جاذبه های گردشگری مختلف!

شهرهایی مانند استانبول، آنتالیا، وان و مارماریس چند مورد از بهترین شهرهای ترکیه برای سفر در عید نوروز هستند.

 

آیا قصد دارید تا در تور ترکیه نوروز 1402 خرید کنید؟

اگر قصد دارید تا در تور ترکیه نوروز 1402، سفری پر از خرید داشته باشید ، وان و استانبول بهترین انتخاب برای شماست. در وان و استانبول پر است از مراکز تجاری مختلف و هر نوع کالایی که میتوانید خرید کنید. اما این شهرها هر کدام مزایا و معایب خودشان را برای سفر در عید نوروز دارند که آن ها را بررسی میکنیم .

وان ، شهری ارزان برای خرید از مراکز تجاری

وان به ایران نزدیک است و به همین دلیل اگر به این شهر سفر کنید ، هزینه تور ترکیه در ایام عید برای شما بسیار کمتر از دیگر شهرهای ترکیه میشود.اما مکان های گردشگری معروف زیادی را نمیتوانید در این شهر پیدا کیند و اکثر افراد فقط برای داشتن یک سفر خارجی ارزان قیمت یا جهت خرید کالا به وان سفر میکنند.

با سفر به استانبول با یک تیر دو نشان بزنید

در استانبول میتوانید شکوه و عظمت ترکیه را با مناظر تاریخی و گردشگری که دارد ببینید و علاوه بر خرید ، ایام نوروز را در مکان های گردشگری استانبول ، خوش بگذرانید . ولی در مقابل هزینه سفر به استانبول بیشتر از وان است ، مخصوصادر ایام عید نوروز به دلیل افزایش نرخ هتل ها ، قیمت تور ترکیه نوروز 1402 برای رفتن به این شهر بیشتر خواهد شد.

 

شهر های مناسب برای خوش گذرانی در ترکیه

از حق نگذریم، خوش‌گذرانی در ترکیه بسیار لذت‌بخش‌تر از سایر کشورهای همسایه ایران است. مخصوصاً اینکه شهرهایی در ترکیه وجود دارد که با جاذبه‌های طبیعی‌شان، هر مسافری را عاشق و شیفته خود می‌کند.

آنتالیا لذتی بی نهایت از سواحل دریایی مدیترانه

آنتالیا بهترین شهر تفریحی و گردشگری ترکیه به حساب می آید . سواحل و هتل های ALL و UALL این شهر ، میتوانند لذت واقعی یک سفر بدون دغدغه و پر از امکانات را به شما ارائه دهند. اما باید توجه داشته باشید که هزینه سفر به آنتالیا گران است و تقریبا یک تور لوکس به حساب می آید .به همین دلیل حتما باید حواستان به بودجه ای که با خود به این شهر میبرید باشد .

سایر شهرهای تفریحی ترکیه برای خوش گذرونی در عید

شهرهایی مانند قونیه ، ترابزون ، مارماریس  و دیگر شهرها از جمله مناطق لذت بخش در ترکیه به حساب می آیند که مکان های گردشگری مختلفی درون خود دارند . شما میتوانید در تور ترکیه نوروز 1402 هرکدام از این شهر ها را برای سفر انتخاب کرده و شروع سال جدید خود را به بهترین شکل بگذرانید .

آب و هوای ترکیه در ایام عید نوروز چگونه است ؟

فصل بهار بهترین زمان برای سفر به ترکیه به حساب می آید و تقریبا در تمامی شهرهای آن میتوان آب و هوایی معتدل را حس کرد . تقریبا میتوان گفت که آب و هوای این کشور نزدیک به ایران است. همانطور که در کشور خودمان ،هوا کم کم به سمت گرما پیش میرود ، در ترکیه نیز به همین شکل خواهد بود.

انتخاب لباس برای سفر به ترکیه در ایام عید

برای بستن چمدان و انتخبا لباس مناسب ، پیشنهاد میکنیم که حتما سری به سایت های مربوط به پیش بینی آب و هوا بزنید . هر شهر در ترکیه نسبت به موقعیت جغرافیایی خود ،در ایام عید نوروز هوای متفاوتی دارد . به همین دلیل نمیتوان بصورت قطعی گفت که چه لباسی را بهتر است که با خود به تور ترکیه ببرید.

بهترین مکان های دیدنی ترکیه در تعطیلات عید 

مگر میشود به تور نوروز 1402 ترکیه رفت ولی به مهم ترین مکان های گردشگری آن نرفت؟ آن هم در کشوری که پر است از مکان های تاریخی و منظره های زیبای مختلف که همه و همه میتوانند سفری خاطره ساز را برای شما بسازند .

خدماتی ارزشمند و رایگان در تور ترکیه عید 1402

تور ترکیه عید 1402 باعث میشود تا علاوه بر اینکه شوع سال جدید خود را به شکلی متفاوت برگزار کنید ، بتوانید سفری بدون دغدغه و چالش را نیز پشت سر بگذرانید . سفری که خیالتان را بابت همه چی ، از جمله بیمه مسافرتی ، گردشگری در شهر ، ترانسفر ، صبحانه و بلیط رفت و برگشت راحت میکند.همچنین سفرتان نیز به دلیل اینکه یک پکیج کامل مسافرتی است ،ارزان تر از سفر جداگانه به ترکیه در ایام نوروز میشود. به همین دلیل مزایای استفاده از تور خیلی بیشتر از سفرهای انفرادی است.

چگونه نسبت به رزرو تورهای عید نوروز ترکیه اقدام کنیم؟

اگر قصد دارید تا در ایام عید نوروز به ترکیه سفر کنید ، میتوانید از تورهای نوروز 1402 سیاحت ماندگار بهره مند شوید.ما در این پکیج ها علاوه بر خدماتی که به شما ارائه می دهیم، همراه شما خواهیم بود تا درصورت بروزمشکل ، از شما پشتیبانی بکنیم و تا جای ممکن نیازتان را برطرف نماییم . کافیست تا برای رزرو و اطلاع از قیمت تور ترکیه نوروز 1402 از طریق راه های ارتباطی سایت با کارشناسان سیاحت ماندگار در ارتباط باشید.

 

تلفن تماس : 09120149115