شنبه تا 5 شنبه از ساعت 9 تا 17
09120149115 02188307019
02188307019
09120149115

تور زمینی آنتالیا ویژه نوروز 1403

تور زمینی آنتالیا ویژه نوروز ۱۴۰3

اگر چه تور زمینی آنتالیا یکی از تورهای گروهی محبوب است اما در هر زمانی از سال موجود نبوده و محدودتر از تورهای هوایی آنتالیا برگزار می شود . اگر شما به سفرهای گروهی و زمینی علاقه مندید تور زمینی آنتالیا را به شما پیشنهاد می کنیم . البته باید قبل از هر چیزی از شرایط برگزاری این تور مطلع شوید .تور زمینی آنتالیا ویژه نوروز ۱۴۰۲

تور آنتالیا زمینی،سفری طولانی تر اما پر از هیجان و صد البته ارزانتر!

همانطور که گفته شد تور زمینی آنتالیا از محبوبیت زیادی برخوردار است ، اما دلایل آن چیست ؟

  • . دلیل اول گروهی سفر کردن می باشد که برای بسیاری از گردشگران لذت بخش است .
  • .  دلیل دیگر قیمت مناسب تر آن نسبت به تور هوایی آنتالیا می باشد . زیرا قیمت های نجومی بلیط هواپیما از آن کسر می شود . البته این نکته هم مد نظر داشته    باشید که تور آنتالیا زمینی همیشه در دسترس نیست و تنها برخی آژانسهای مسافرتی مجری برگزاری آن ها هستند .
  • . دلیل دیگر محبوبیت هم لذت بردن از مناظر طبیعی بین راه است . که مطمئنا با هواپیما هیچگاه چنین منظره هایی را نخواهید دید .

تور زمینی آنتالیا از تهران

تور آنتالیا زمینی از تهران با اتوبوس های VIP برگزار می گردد و مبدا سفر آن ها ترمینال غرب یا همان ترمینال آزادی می باشد . به این معنی که شما باید راس ساعت اعلام شده در محل ترمینال حاضر باشید تا از اتوبوس جا نمانید .

از تبریز به جمع گردشگران تور زمینی آنتالیا بپیوندید

تور آنتالیا زمینی از تیریز نیز برگزار می شود . اما این همان تور زمینی آنتالیا از تهران است و شما در بین مسیر به مسافرین اضافه می شوید .

تور آنتالیا زمینی ترکیبی

تور آنتالیا زمینی با چند مقصد نیز برگزار می شود ، که به آن تور ترکیبی آنتالیا هم گفته می شود . برای مثال این تورها عبارتند از : تور زمینی آنتالیا – استانبول و تور ترکیبی استانبول – آنتالیا _ کوش آداسی می باشند . که معمولا زمان برگزاری آن ها ۱۵ روزه است .

در تور آنتالیا زمینی از لیست پیشنهادی هتل انتخاب کنید !

برای انتخاب هتل در تور آنتالیا زمینی کمی دستتان بسته تر است . این محدودیت به این دلیل است که مجری برگزاری کننده تور در پکیج خود اگر به صورت گروهی باشد ، تعداد محدودی از هتل های مختلف ، با خدمات و ستاره های مختلف برای شما آماده می کنند تا بر اساس بودجه و سلیقه تان ، یکی از آنها را انتخاب نمایید .

مناطق و دسته بندی هتل های آنتالیا

اگر بخواهیم تورهای آنتالیا زمینی را به لحاظ منطقه جغرافیایی دسته بندی کنیم ، آن ها را به ۶ دسته تقسیم می کنیم ، که عبارتند از : هتل های مرکز شهر آنتالیا ، هتل های لارا ، هتل های کندو ، هتل های بلک ، هتل های سیده ، هتل های بلدینی و هتل های کمر .

هتل های ساحلی آنتالیا

هتل های ساحلی آنتالیا بیشتر در منطقه لارا قرار دارند . از هتل های محبوب لارا می توان به هتل تایتانیک لارا ، هتل میراکل لارا ، هتل کاروانسرای لارا و هتل های دلفین نام برد . البته هتل های منطقه کندو نیز در انتهای بخش لارا واقع شده اند .

لوکس ترین و گران ترین هتل های آنتالیا

اگر بخواهیم راجع به لوکس ترین هتل ها و گران ترین هتل های آنتالیا صحبت کنیم ، بی شک منطقه بلک همان جاست ! از معروف ترین و با کیفیت ترین هتل های ترکیه و مخصوصا بخش بلک ، هتل لند آف لجندز را می توان با پارک آبی معروفش جزو بی رغیب ترین ها نام برد . در کنار این هتل می توان به هتل مکس رویال بلک ، هتل رگنوم بلک ، هتل ریکسوس پریمیوم بلک و هتل گرانادا لاکچری بلک اشاره کرد .

هتل های با طبیعت کوهستانی و خط ساحلی آنتالیا

اگر می خواهید جایی برای اقامت در دل طبیعتی که از یک طرف کوهستان و از طرف دیگر ساحل دریای زیبای مدیترانه را در دیدتان داشته داشته باشید ، حتما هتل های منطقه کمر را انتخاب کنید ، از محبوب ترین آن ها می توان به هتل اورنج کانتی کمر و هتل مکس رویال کمر اشاره کرد .

تور زمینی آنتالیا چند روزه برگزار می شود ؟

تورهای زمینی آنتالیا معمولا 10 روزه برگزار می شوند . که از این زمان معمولا 5 شب را در هتل اقامت می باشید و الباقی را در مسیر هستید . البته تورها به صورت 12 روزه و 15 روزه  هم برگزار می گردند که بستگی به نوع تور شما دارد .

 

برای مشاهده پکیج تور زمینی آنتالیا کلیک کنید!

 

 

 

 

 

 

تلفن تماس : 09120149115