شنبه تا 5 شنبه از ساعت 9 تا 17
09120149115 02188307019
02188307019
09120149115

بوتیک هتل ایرمان

معرفی بوتیک هتل ایرمان

هتل ایرمان قشم ، اولین بوتیک هتل جزیره عجایب هفتگانه و هتلی نوساز در میان هتل های جزیره قشم به شمار می رود .

بوتیک هتل ، به هتل های کوچکی که کمتر از 100 واحد اقامتی دارند و خدمات سفر منحصر به فردی را به مهمانان ارائه می کنند ، گفته می شود .

بوتیک هتل ایرمان قشم در بافت سنتی جزیره ، با تلفیق معماری مدرن و سنتی در سال 1396 تاسیس شد . طراحی داخلی این هتل نوساز بسیار زیبا و دلنشین است . به گونه ای که مسافران از بدو ورود احساس آرامش خواهند کرد . ساختمان 5 طبقه هتل ایرمان با مجموع 38 اتاق امکان پذیرایی از 91 میهمان را به طور همزمان دارد .

 

 

امکانات هتل ایرمان

واحدهای اقامتی هتل ایرمان شامل اتاق های دبل کلاسیک ، دبل لوکس ، دبل اکسکلوسیو ، توئین و تریپل و نیز سوئیت های رویال یک خواب می شود . هر کدام از این اتاق ها مساحت متفاوتی دارند . اما معماری خاص جزیره ، نورپردازی هنرمندانه و رنگ های گرم چیزی است که در تمام واحدها به چشم می خورد . به علاوه با رزرو هتل ایرمان شما به امکانات مدرن دسترسی خواهید داشت که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد : تلفن ، تلویزیون ، یخچال ، مینی بار ، اینترنت بی سیم ( همراه با هزینه ) ، تهویه مطبوع ، صندوق امانات ، پاور سوئیچ ، روم سرویس ، سرویس بهداشتی فرنگی ، چای ساز ( برخی از واحدهای اقامتی ) ، سیستم اعلام حریق ، آسانسور ، اتاق چمدان ، کافی شاپ و پارکینگ .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جاذبه های اطراف بوتیک هتل ایرمان

به جهت صرف غذا در جزیره قشم ، می توانید به رستوران بادیل و رستوران کاکتوس در چند قدمی بوتیک هتل و یا به رستوران سی رول ، با 20 دقیقه پیاده روی ، بروید .

این هتل در منطقه ای آرام و به دور از هیاهو قرار گرفته است ، اما در عین حال به راحتی به بازارهای قشم نظیر ستاره و سیتی سنتر دسترسی دارد . امکانات رفاهی مطلوب این هتل نوساز و پرسنلی مجرب ، آن را به یکی از محبوب ترین هتل های قشم بدل کرده است .

 

 

تلفن تماس : 09120149115